کد خبر 1043809
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
شستتن اتوبوس

شهردار تهران با اشاره به ورود کرونا به کشور گفت: در مدیریت شهری در مترو، اتوبوس و فضاهای عمومی تمهیداتی را پیش بینی کردیم و درهمین راستا قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی، پس از حضور در شعبه اخذ رأی و انداختن رأی خود با بیان اینکه رأی دادن بهتر از رأی ندادن است، گفت: همه ما باید رأی بدهیم و در سرنوشت خودمان دخیل شویم حتی ممکن است ایده‌آل ما هم نباشد اما باید در همین فضایی که وجود دارد تأثیر بگذاریم.

وی با بیان اینکه جای خیلی‌ها در این انتخابات خالی است، افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دیگران هم بتوانند در انتخابات آتی شرکت کنند.

ببینید:

عکس/ مترو شیراز برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شد

عکس/ شستشو و ضدعفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت

حناچی ادامه داد: هر چقدر انتخابات رقابتی‌تر و پرشورتر باشد قطعاً نتایج آن نیز بیشتر به نفع مردم خواهد بود و در این شرایط هم که کشور در معرض تهدیدات جدی قرار دارد به تعبیر مقام معظم رهبری هیچ چیزی مانند انتخابات نمی‌تواند کشور را بیمه کند.

شهردار تهران درباره تمهیدات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا هم گفت: متأسفانه این ویروس وارد کشور شده است و ان‌شاالله با مجموعه اقداماتی که انجام شده بتوانیم روند گسترش این ویروس را کنترل کرده و جلوی آن را بگیریم.

وی با بیان اینکه در مدیریت شهری ما در مترو، اتوبوس و فضاهای عمومی تمهیداتی را پیش‌بینی کردیم، افزود: قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند و علاوه بر آن با همکاری وزارت بهداشت اقدام به ارائه پیام‌های آموزشی در سطح شهر کرده‌ایم. البته در این زمینه ما وظیفه‌ای نداریم اما به عنوان کمک کننده ورود کرده‌ایم.

حناچی ادامه داد: شرکت شهر سالم نیز موظف شده که در زمینه تهیه و در اختیار گذاشتن و توزیع ماسک به قیمت نازل اقداماتی را انجام دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    2 0
    عجب تمهیداتی . عجب عزم عمومی چرا تا حالا اعلام نشده بود ؟
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    4 1
    آلودگی رو صندلی نیست توی هواییه که تنفس میشه . یه کاری برای مترو کنید با ۶میلیون مسافر تهران فاجعه میشه یدونه ماسک پیدا نمیشه قیمتشم شده دونه ای ۳۵ هزار تومن معادل نصف حقوق یک روز کارگر
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
      0 34
      این تمدن به ته خط رسیده
  • امین IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    3 0
    خب یه دستکش هم‌بدن به این افرادی که ضدعفونی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس