محسنی بند پی نمایه

انوشیروان محسنی بند پی، جزئیات آمار کاندیداهای حوزه انتخابیه استان تهران را تشریح و اعلام کرد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی ضمن تشکر از اعضای ستاد در سخنانی گفت: به تمامی اعضای ستاد و به ویژه مسئولان کمیته ها خداقوت عرض می‌کنم که با تلاش خستگی ناپذیر زمینه برگزاری، امنیت و سلامت انتخابات را فراهم کردند.

وی با اشاره به مجموع کاندیداهای حوزه های انتخابیه استان تهران، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس ۱۲۶۴ نفر، در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس ۲۳ نفر، در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا ۲۰ نفر، حوزه انتخابیه دماوند ۱۱نفر، حوزه انتخابیه رباط کریم ۳۵ نفر و حوزه انتخابیه پاکدشت ۸ نفر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید:

کدخدایی: فردا روز اقتدار ملی ایرانیان خواهد شد

محسنی بندپی در ادامه با تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش، بیان داشت: از مدیران کل آموزش و پرورش تهران و شهرستان ها کمال تشکر را داریم که همکاری بسیار خوبی با ستاد انتخابات داشتند، چرا که حدود ۹۰درصد همکاران اجرایی انتخابات از کارکنان آموزش و پرورش هستند.

وی افزود: همچنین از اداره‌کل ثبت احوال نیز باید تشکر کنیم که در مدت اخیر فعالیت و تلاش فراوانی داشتند و در روز انتخابات نیز آماده باش و در حال خدمت رسانی هستند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: اگر چه دستگاه های احراز هویت با تأخیر به استان رسید اما اکنون مستقر هستند و با موفقیت عمل خواهند کرد، همچنین در خصوص امنیت انتخابات فردا دو مانور خواهیم داشت.

محسنی بندپی در پایان درخصوص برخی مسائل مطرح شده درباره‌ی تایید برخی موارد مثبت ویروس کرونا، تصریح کرد: با هدف کمرنگ شدن و رفع دغدغه‌های مردم، وزارت بهداشت، ستاد امنیت انتخابات و ستاد مدیریت بحران هم در تلاش هستند و جلساتی در این خصوص خواهند داشت که نتایج آن با فوریت به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس