مارادونا

دیگو مارادونا این روزها بازهم شرایطی بحرانی دارد. اسطوره فوتبال آرژانتین با اتهامی جدید مواجه شده؛ مصرف مواد روی نیمکت!

به گزارش مشرق، شرایط برای خیمناسیا لاپلاتا در لیگ آرژانتین خوب پیش نمی رود و همچنان خطر سقوط این تیم را تهدید می کند. دیگو مارادونا اسطوره آرژانتین و سرمربی خیمناسیا نیز شرایطی بحرانی دارد. هم به دلیل کسب نتایج ضعیف و خطر اخراج در پی شکست از سنترال و هم به دلیل انتشار یک ویدیوی مشکوک از او روی نیمکت.

مارادونا که در پایان بازی با سنترال و در واکنش به احتمال اخراجش از این تیم گفته بود رئیس بهتر است مواطب باشد ابتدا من او را اخراج نکنم، حالا در مظان یک اتهام بزرگ قرار دارد؛ مصرف مواد مخدر روی نیمکت.

همه چیز به نیمه دوم بازی با سنترال بر می گردد. مارادونا آشکارا عصبانی و پرتنش بازی را دنبال می کرد تا اینکه یکی از مسئولان تدارکات باشگاه به او نزدیک شده و به وی چیزی می دهد. در این لحظه اطرافیان مارادونا او را احاطه می کنند تا مشخص نشود که به او چه چیزی داده شده و از دید دوربین ها پنهان بماند اما چند ثانیه بعد مارادونا در حالی مشاهده می شود که بطری آبی در دست دارد.

فیلم این حرکت مشکوک به مصرف مواد مارادونا را در ادامه ببینید:

در پی انتشار این ویدیو، مارادونا حالا با اتهام مصرف مواد مخدر روی نیمکت روبرو شده اما مسئولان باشگاه اعلام کردند که قرصی که مارادونا استفاده کرده قرص فشار خون بوده برای اینکه در جریان بازی و به دلیل استرس به مارادونا تپش قلب شدید دست داده بود.

این تنها بحرانی نیست که مارادونا در این رزوها با آن دست به گریبان است. او ممکن است در صورت شکست از ایندیپنینته در بازی روز شنبه از هدایت خیمناسیا برکنار شود. او و دستیارانش پس از گذشت چند ماه نتوانسته اند خیمناسیا را به رده های میانی جدول برسانند و به فاصله 4 هفته خطر اخراج او را تهدید می کند اما اینکه آیا مدیریت فعلی توان برکناری مارادونا را دارد در هاله ای از ابهام است.

چندی پیش پیگرینو رئیس فعلی به دلیل حمایت های آشکار مارادونا توانست در انتخابات ریاست باشگاه پیروز شود. او دو رقیب جدی داشت ولی مارادونا تهدید کرد که در صورت کنار رفتن پیگرینو از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. مارادونا که حمایت هواداران را نیز با خود دارد در نهایت حرف خود را بر کرسی نشاند و پیگرینو بر راس کار باقی ماند. مارادونا قطعا در حال حاضر انتظار ندراد که رئیس او را برکنار کند چرا که شغلش را مدیون اوست.

مارادونا در دو جلسه تمرینی اخیر تیمش نیز حضور پیدا نکرده و به همین دلیل پیگرینو درخواست ملاقات فوری با او را داده است. اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز موافق ماندن مارادونا نیستند و برای این مهم چندین دلیل نیز دارند. اولی به نتایج بد بر می گردد و سپس عدم حضور متناوب مارادونا در تمرینات و نیز تهدید به استعفای او پیش از انتخابات ریاست دو ماه پیش.

جلسه امروز و نیز بازی شنبه برابر ایندیپندینته در تعیین وضعیت آینده مارادونا حائز اهمیت خواهند بود و در این بین نباید اتهام مصرف مواد روی نیمکت را نیز نادیده گرفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس