کد خبر 1043241
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
هینن

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان امیدوار است در المپیک توکیو این تیم را روی سکو ببرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال لهستان یکی از حریفان ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. 

ویتالی هینن سرمربی لهستان درباره حضور این تیم در بازیهای المپیک توکیو گفت: من هدایت تیم ملی لهستان را با این قول به عهده گرفتم؛ کسب مدال در بازی های المپیک. در طول مسیر ما توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم، اما هدف همچنان یکسان است. من یک پسر نیستم که در این راه گم شود.

بیشتر بخوانید:

همه از تیم ملی والیبال لهستان می‌ترسند!

اگر در توکیو روی سکو بایستیم، می توانیم دوباره با فدراسیون والیبال لهستان به گفتگو برگردیم. اگر به هدف نرسیم، مشخص خواهد شد که من شکست خوردم، نتوانستم سرخپوشان را به مدال هدایت کنم و این پایان ماجراجویی من در لهستان خواهد بود. دوست ندارم چالش هایی را که نمی توانم انجام دهم تکرار کنم.

۴۴ سال از آخرین مدال والیبال لهستان در بازیهای المپیک می گذرد و برای این تیم کسب مدال در توکیو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سرمربی تیم اضافه کرد: کسب مدال در بازیهای المپیک خیلی مهم است. برای رسیدن به این هدف همه از اعضای فدراسیون گفته تا مربی و بازیکنان باید فداکاری کنند. من واقعا تعجب می کنم و شوکه می شوم اگر در زمان باقی مانده تا بازیهای المپیک از تیم من حمایت نشود. ما با فداکاری می توانیم به هدفمان در المپیک برسیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    0 0
    بارها و بارها از سوی کارشناسان لعلام شد برای سربلندز در المپیک باید مربی کاردان و فکور عدایت تیم ملی را بدست گیرد .کاری بل این مربی لهستانی نیست اما کولا کوویچ را تا دیر نشده عوض کنید .آقای عطائی را میشود گفت از این کولا خیلی بهتره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس