کد خبر 1043131
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
هالند

ستاره جدید بوروسیا دورتموند با درخشش در دیدار برابر پاری سن ژرمن چند رکورد را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، ارلینگ هالند، ستاره دیدار بروسیا دورتموند برابر پاریسن ژرمن بود.

این فوق ستاره نروژی که به تازگی و در زمستان راهی دورتموند شده است توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت زنبورها با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و به دور بعد راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

شکست پاری‌سن‌ژرمن مقابل دورتموند

شبکه اوبتا اعلام کرد که ارلینگ هالند نخستین بازیکن در تاریخ بوروسیا دورتموند به شمار می‌آید که توانسته در نخستین بازی خود در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان گلزنی کند.

این بازیکن ۱۹ ساله که در زمستان راهی دورتموند شد توانسته که در ۷ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند که این هم یک رکورد است و قبل از او هیچ بازیکنی در  تاریخ دورتموند نتوانسته چنین آمار خیره کننده‌ای داشته باشد.

شبکه اوبتا اعلام کرد که در ۵ لیگ معتبر اروپایی هم هیچ بازیکنی نتوانسته در این تعداد بازی و این دقایق چنین رکوردی را به ثبت برساند.

و اما شبکه اسکواکا هم اعلام کرد که هالند به همراه کیلیان ام‌باپه تنها بازیکنان زیر ۲۰ سال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید که توانسته‌اند در یک فصل با پیراهن دو تیم گلزنی کنند.

هالند تعداد گل‌های خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۱۰ رساند تا کم سن و سال‌ترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها باشد که توانسته به این تعداد گل برسد.

هالند به همراه لواندوفسکی با زدن ۱۰ گل در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا جای دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس