فدراسیون فوتبال

طی روزهای آینده تکلیف گزینه های نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص می شود تا بالاخره پرطرفدارترین ورزش کشور رئیس خود را برای 4 سال آینده بشناسد.

به گزارش مشرق، مسئله انتخابات فدراسیون فوتبال در دوره آتی اما از چند لحاظ حائز اهمیت است. از یک سو فشارهای بین المللی باعث شده تا مسئله حضور زنان در ورزشگاه ها به عنوان دستاویزی برای دخالت در امور داخلی کشور به حساب آمده و از سوی دیگر نیز اتفاقات اخیر رقم خورده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو میزبانی باشگاه های ایرانی به دلایل واهی، این انتخابات را مهم کرده است.

حالا اما فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات فدراسیون فوتبال جریان های مختلفی به دنبال تصاحب این پست هستند. از جریان داخل فدراسیون فوتبال گرفته تا وزارت ورزش و دولت و برخی جریان های بیرونی دیگر به دنبال نشاندن گزینه خود بر روی صندلی داغ ریاست فوتبال هستند. 

بیشتر بخوانید:

تمام تخلفات اساسنامه‌ای و قانونی فدراسیون فوتبال در ۴ سال گذشته +اسناد

در این مسیر اما خبر می رسد برخی کاندیداهای این فدراسیون در ادارات دولتی و با استفاده از ظرفیت بیت المال به برگزاری جلسات حمایتی از یک کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال پرداخته و در این مسیر برخی برخی رسانه ها و خبرنگاران را نیز با خود همراه کرده اند. 

در این جلسات برخی اعضای هیات های فوتبال و افراد صاحب رای در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز به محل این اداره دولتی دعوت می شوند و با هزینه بیت المال، بن و کارت هدیه هایی به این افراد داده می شود تا از کاندیدای مورد نظر حمایت به عمل آورند. 

پرداخت هزینه های شبهه ناک از بیت المال و برگزاری جلسات انتخاباتی به نفع یک کاندیدا در یک اداره دولتی لزوم ورود نهادهای نظارتی به ماجرا و نظارت و بررسی بیشتر و دقیق تر تحولات انتخابات فدراسیون فوتبال را با توجه به اهمیت 4 ساله آینده این فدراسیون، ضروری می کند.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    اون خلاف میکنه ناظرو حراست و مسئولین بالاتر و قوه قضاییه کجان ؟؟؟پس همه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس