4 روز تا انتخابات | چرا آمریکایی‌ها با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند؟

به‌راستی چرا آمریکایی‌ها و دول غربی که خود را نماد دموکراسی می‌دانند، با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند و همواره به آن خدشه وارد می‌کنند؟

به گزارش مشرق، در روزهای حساس منتهی به حماسه 2 اسفند، بار دیگر شاهد تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه برای دلسرد کردن ملّت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رأی است.

امّا به‌راستی چرا آمریکایی‌ها و دول غربی که خود را نماد دموکراسی می‌دانند، با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند و همواره به آن خدشه وارد می‌کنند؟

بیشتر بخوانید:

مقام‌م معظّم رهبری در تحلیل این موضوع می‌فرمایند:

«آمریکایی ها ۲۵ ســال در دوران رژیم طاغوت، در ایران حضور داشــتند، امامجلس های شورای فرمایشی و مسخره ی آن روز، یک بار مورد انتقاد آمریکایی ها قرار نگرفت. اگر به تاریخ مراجعه کنید و قضایای انتخابات دوران محمدرضا را بخوانید -و قبل از آن هم بدتر از آن، دوران رضاشاه- اول که  انگلیسی ها در اینجا مسلط بودند و بعد هم آمریکایی ها مسلط شدند، یک بار به این انتخابات فرمایشی و نمایشی مســخره اعتراض نکردند»

آیت‌الله خامنه‌ای تناقض آمریکایی‌ها در برخورد خود با کشورهای دنیا را اینطور به‌رخ می‌کشند:

«الان هم به رژیم های مســتبد و دیکتاتور و وراثتی‌ که در این منطقه هست، یک کلمه اعتراض نمی کنند، اما به ایران که اینجور پشت سر هم انتخابات انجام گرفته است و همه ارکان نظام -از رهبری نظام و رئیس جمهوری نظام، تا نمایندگان مجلس، تا نمایندگان خبرگان، تا نمایندگان شوراهای شهری- به وسیله ی مردم انتخاب می شوند، دائم اشکال می کنند، ایرادهای دروغین می کنند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس