کد خبر 1042272
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۱
صادق زیباکلام

صادق زیباکلام می‌گوید هزینه کردن کارگزاران از نام هاشمی رفسنجانی سؤال‌برانگیز و به دور از امانتداری است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

در حالی که حزب کارگزاران نام «یاران هاشمی» را برای لیست انتخاباتی خود انتخاب کرده، زیباکلام به «انتخاب» گفت: واقعا مشخص نیست این حزب از کجا یقین کرده که اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی زنده بود، از این لیست و افراد حمایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

زیباکلام: حتی یک وعده روحانی عملی نشد

وی گفت: «اقدام روزنامه سازندگی و اساسا تلاش حزب کارگزاران برای بهره‌برداری از اعتبار مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را می‌توان اقدامی سؤال‌برانگیز ارزیابی کرد. بخش قابل توجهی از طرفداران اصلاحات چهار سال قبل یک و نیم میلیون از آن‌ها به فردی همچون محمدرضا عارف به عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان رای دادند اما اکنون عارف در صورت نامزدی مجدد، ۱۰۰ هزار رای هم کسب نمی‌کند. روزنامه سازندگی و حزب کارگزاران به طور حتم چنین امری را می‌دانند و نسبت به آن واقف هستند که بخش قابل توجهی از بدنه اجتماعی طرفداران اصلاحات پای صندوق رأی نمی‌آیند.»

وی افزود: «در کم‌ترین حالت، اقدام حزب کارگزاران برای هزینه کردن نام اعتبار مرحوم هاشمی را می‌توان نوعی عدم امانت‌داری مناسب ارزیابی کرد.»

این فعال اصلاح‌طلب در بخشی دیگر از گفته‌های خود تاکید کرد:‌ «واقعا مشخص نیست کارگزاران و روزنامه سازندگی از کجا یقین دارند که اگر ایشان زنده بودند از این لیست و افراد حمایت می‌کردند.»

زیباکلام در ادامه تصریح کرد: «ما شاهد بودیم به‌صورت مرتب طرفداران و بدنه اجتماعی جریان اصلاح‌طلب در حال ریزش بوده؛ در این شرایط مسئله این است که آیا همچنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردم را به حضور فراگیر ترغیب می‌کردند یا خیر؟ من در باب این موضوع مطمئن نیستم که از این لیست حمایت می‌کردند.»

وی افزود: «رغبت دارم از سازندگی و کارگزاران این پرسش را مطرح کنم که آن‌ها این اطمینان را از کجا به دست آورده‌اند که تحت عنوان «یاران هاشمی» لیست ارائه می‌دهند.

گفتنی است در لیست حزب اشرافی کارگزاران که قائل به سیاست‌های اقتصادی سرمایه‌سالارانه است، اسامی برخی مدعیان حمایت از کارگران و اعضای خانه کارگر نظیر علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده و همچنین برخی اعضای حزب کار دیده می‌شود. در این فهرست همچنین پنج عضو کارگزاران در کنار کسانی چون مجید انصاری‌ حضور دارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    9 0
    دیل کارنگی: هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!!!
  • DE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    4 0
    زیباکلام: رأی اصلاح‌طلبان ریزش کرده است // خوابی جناب بیجا کلام اصلاح طلبچی ها قبل از ریزش رای خودشون ریزش کردند. عاشقان کوی تو همه واچرتیدند - من بیچاره دارم چرت زنان میآیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس