رونمایی کتاب نامه آخر - کراپ‌شده

انتشارات کتاب جمکران با همکاری فرهنگسرای انقلاب اسلامی در هفته نکوداشت زن رونمایی می کند.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از کتاب «نامه آخر» نوشته اعظم بروجردی که توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

در این آیین که دوشنبه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۶ با همکاری انتشارات جمکران برگزار می شود، اعظم بروجردی، نویسنده رمان «نامه آخر» در کنار مریم بصیری، نویسنده و کارشناس ادبی و هادی خورشاهیان، نویسنده، کارشناس و مجری این اثر را رونمایی می کنند. آرزو افشاریان و امیرحسین فتحی به خوانش بخش هایی از این کتاب می پردازند.


رمان «نامه آخر» داستانی تمثیلی است که از دو لایۀ آشکار و پنهان تشکیل شده و با بیان داستانی در چارچوب مشخص، سعی دارد معانی از پیش شناخته شده‌ای را به شکلی همه ‌فهم درآورد و در اختیار خواننده قرار دهد. آنچه در تمثیل به کمک نویسنده می‌آید عدم صراحت او است. نامۀ آخر با روایت داستانی از زندگی پهلوانان و ناپهلوانانی که در جامعه‌ای تعریف شده زندگی می‌کنند و هر یک در زندگی با مشکلاتی مواجه هستند به سراغ امامت و جانشینی ائمه علیهم ‌السلام رفته و این سلسله را تا آخرین امام که غایب است ادامه می‌دهد. ناپهلوانان به دنبال غصب این منصب و نشان پهلوانی هستند و برای رسیدن به هدف‌شان دست به جنایت می‌زنند. این در حالی‌ست که مردم شهر در انتظار آخرین پهلوان به سر می‌برند و برای حل مشکلات‌شان به خانمی پناهنده می‌شوند که کنیز خاتون بوده و او را درک کرده است.

در این آیین، کتاب «نامه آخر» با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه نواب، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است و ورود برای عموم آزاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس