کد خبر 1042069
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
والنسیا

والنسیا هرگز در رقابت‌های اروپایی در ورزشگاه سن سیرو پیروز نشده است.

به گزارش مشرق، والنسیا اکنون لیگ قهرمانان اروپا در ذهنش است. پس از بازی جمعه شب برابر اتلتیکو مادرید خفاش‌ها با یک حس خوب به مصاف آتالانتا می‌روند. شاگردان سلادس که نتوانستند به آمار بد خود برابر قرمز و سفیدپوشان پایان دهند (از سال ۲۰۱۴ این تیم را شکست نداده‌اند) اکنون یک نحسی دیگر پیش رو دارند و می‌خواهند به آن پایان دهند. والنسیا می‌خواهد در تاریخ ۱۰۰ ساله‌اش برای نخستین بار در سن سیرو پیروز شود.  

بیشتر بخوانید:

مخالفت رئال با انتقال سبایوس به والنسیا

سن سیرو یا جوزپه مئتاسا ورزشگاهی است که تیم سفید و مشکی پوش بیش از همه در رقابت‌های اروپایی در آن بازی کرده است. در شش بازی‌اش در استادیوم شهر میلان هرگز پیروز نشده است. نه در لیگ قهرمانان اروپا که دو تساوی و دو شکست را تجربه کرد و نه در لیگ اروپا یا اینتر سیتیز فیرز کاپ که دو مساوی به دست آورد.

این نحسی تنها در دیدار برابر اینتر یا میلان رخ وجود نداشته است. والنسیا برای فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۱ به این ورزشگاه رفت و آن شکست تلخ را برابر بایرن مونیخ تجربه کرد. خفاش‌ها دوباره به میلان سفر می‌کنند تا دوباره با یکی از تیم‌های غیر میلانی دیدار کنند. سن سیرو ورزشگاه خانگی آتالانتا نیست و این تیم با وجود میزبانی باید در شهر دیگری برابر والنسیا قرار بگیرد.

والنسیا و آتالانتا چهارشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس