کد خبر 1041518
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
استقلال

به اعتقاد مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال از دیدار پیش روی این تیم مقابل الاهلی عربستان هر نتیجه‌ای که آبی‌پوشان تهرانی کسب می‌کنند، بایه به نام فرهاد مجیدی ثبت شود.

به گزارش مشرق، علی موسوی درباره دیدار اول تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و تساوی مقابل الشرطه عراق, گفت: می‌توان گفت بازی با الشرطه در ابتدای مسابقات مرحله گروهی یک قرعه خوب برای استقلال بود، اما فکر می‌کنم به آسانی این تیم دو امتیاز را از دست داد و از این فرصت نهایت استفاده را نکرد. در سطح لیگ قهرمانان باید مقابل تیمی در حد الشرطه سه امتیاز را کسب کرد تا راه صعود هموار شود، ولی این کار در بازی اول از سوی استقلال صورت نگرفت. به‌هرحال باید کسب همین یک امتیاز هم در خارج از خانه را به فال نیک بگیریم.

وی با اشاره به فشردگی بازی‌های استقلال و مصدومیت‌های احتمالی برای این تیم, عنوان کرد: مصدومیت جزئی از فوتبال است، ولی با توجه به فشردگی بازی‌ها باید هم کادر فنی و هم کادر پزشکی تیم برای بازیکنان سنگ تمام بگذارند و بتوانند ریکاوری خوبی برای بازیکنان بعد از هر مسابقه داشته باشند. الان بازی‌ها در همه جای دنیا به همین صورت برگزار می‌شود. تیم‌ها با داشتن چند ماساژور حرفه‌ای و امکانات مختلف ریکاوری می‌کنند و احتمال مصدومیت را به حداقل می‌رسانند، ولی تیم‌های ایرانی این امکانات اولیه را ندارند. باید کادر فنی در این شرایط این مسائل را مدنظر داشته باشد تا تیم ریکاوری خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کار سخت فرهاد مجیدی بدون زوج طلایی

بازیکن پیشین استقلال درباره دیدار دوم استقلال در لیگ قهرمانان مقابل الاهلی عربستان تصریح کرد: این بازی به نوعی می‌تواند اولین محک جدی استقلال در آسیا باشد. الاهلی یک تیم شناخته شده است، اما استقلال باید بتواند در این بازی با امتیاز به ایران بازگردد تا در ادامه مسابقات با روحیه خوبی ظاهر شود.

موسوی در‌باره اینکه با توجه به نتایجی که استقلال با فرهاد مجیدی تاکنون کسب کرده است, می‌تواند شانس خوبی برای موفقیت در لیگ قهرمانان و صعود به مراحل بالاتر داشته باشد, اشاره کرد: الان زود است که در این باره حرف بزنیم. فرهاد تازه کم‌کم قابلیت‌های خودش را می‌تواند در تیم به نمایش بگذارد, چراکه تاکنون اثرات استراماچونی در این تیم دیده می‌شد. حالا کم کم این فضا از بین می‌رود و تأثیرات فرهاد مجیدی نمایان می‌شود. فکر می‌کنم از بازی الاهلی به بعد دیگر باید هر نتیجه‌ای را که استقلال کسب می‌کند، به نام فرهاد مجیدی ثبت کنیم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت شیخ دیاباته و مهدی قائدی یادآور شد: قائدی بازیکن مؤثری برای استقلال بوده، اما این قائدی نشان داده که در کنار شیخ مکمل خوبی است. دیدید که در بازی با الشرطه به دلیل عدم حضور شیخ، قائدی هم کارای‌اش کم شده بود. در این بین ارسلان مطهری وضعیت خوبی دارد و می‌تواند جای شیخ را پر کند، اما مرتضی تبریزی هنوز برای رسیدن به اوج نیاز به بازپروری روحی دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس