کد خبر 1041396
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
قطع برق

معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان گفت: تا پایان امشب آب و برق تمام روستاها و شهرهای گیلان وصل خواهد شد و در حال حاضر هم در وضعیت عادی قرار داریم.

به گزارش مشرق، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان درباره آخرین اقدامات صورت‌گرفته در مدیریت بحران و بارش برف در این استان، اظهار داشت: از دیروز تاکنون ۹۰ درصد آب شرب روستاهای و شهرهای استان وصل شده است و تا پایان امشب شبکه آب شرب همه روستاها وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار از بحران برف در استان گیلان

آخرین وضعیت قطع آب و برق گیلان

وی درباره قطع برق نیز اظهار داشت: برق بخش اعظمی از روستاهای استان گیلان تاکنون وصل شده و برق ۱۲ هزار مشترک باقی مانده است که آن هم تا پایان امشب وصل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان در باره بازگشایی مسیرها، گفت: در حال حاضر می‌توان گفت اکثر مسیرهای اصلی شهرها و روستاها باز شده است و مشکل خاصی وجود ندارد. بعضی از روستاهای صعب‌العبور باقی مانده که تعدادشان کم است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حال بازگشایی مسیر این روستاها هم هستند و در این خصوص هم مشکل جدی نداریم.

اکبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعضی از روستاها از جمله روستای شکرپس در شهرستان املش همچنان با مشکل نبود آب و برق مواجه هستند، گفت: در حال حاضر با استاندار گیلان وارد شهر املش شده‌ایم و پیگیری های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد، ولی قطعا تا پایان امروز آب و برق همه روستاها از جمله روستای ذکرشده هم وصل می‌شود.

وی یادآور شد: از استان‌های دیگر هم تجهیزات و امکانات در استان گیلان متمرکز شده است. در حال حاضر در وضعیت عادی به سر می‌بریم و معابر نیز بازگشایی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان اظهار داشت: جان شهروندان برای ما اولویت دارد و از هیچ تلاشی در این خصوص کوتاهی نمی‌کنیم. نیازی هم به کمک‌های مردمی در حال حاضر نداریم؛ چراکه کمک‌های لازم از سوی هلال احمر انجام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس