مزار شهید سردار سلیمانی

گلزار شهدای کرمان در عصر پنجشنبه بیشتر از روزهای گذشته شاهد صحنه‌های ناب دلدادگی در مزار حاج قاسم است و صف عاشقی هر لحظه طولانی‌تر می‌شود.

به گزارش مشرق، ساعات اولیه بامداد سیزدهم دی‌ماه امسال زمانی که همه ما در خواب بودیم در یک اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار اَبَرمرد جبهه مقاومت را از ما گرفت و جهانی را به سوگ نشاند.

ببینید:

عکس/ زیارت مزار شهید سلیمانی در سالروز پیروزی انقلاب

از آن روز بود که گویی همه بیدار شدند و گلزار شهدای کرمان حتی برای لحظه‌ای از خیل عاشقان و مشتاقان سردار دل‌ها خالی نشد و هر روز و شب شاهد صحنه‌های ناب دلدادگی زائرانی است که نه تنها از کرمان بلکه از نقاط مختلف کشور و حتی دیگر کشورها خود را به گلزار شهدای کرمان می‌رسانند.

دانلود

بازار عاشقی در گلزار شهدای کرمان این روزها رونق دیگری دارد؛ برخی تنها می‌آیند، عده‌ای کاروانی، برخی با پای پیاده و عده‌ای هم به پای دل خود را به گلزار شهدای کرمان می‌رسانند.

سروده شاعر کرمانی برای سردار دل‌ها؛ هنوز آوازِ جانسوزِ تو از اروند می‌آید

این روزها هر کس به نوعی تلاش می‌کند تا ارادت خود را به نوعی به حاج قاسم نشان دهد؛ یکی خاک پای زائران را طوطیای چشم کرده و کفش‌های مشتاقان زیارت مزار سردار دلها را واکس می‌زند و دیگری چای صلواتی می‌دهد.

 این روزها گلزار شهدای کرمان کعبه مشتاقان و دلدادگانی است که برای تنها لحظه‌ای طواف یار ساعت‌ها در صف عاشقی منتظر می‌مانند و صف‌هایی که لحظه به لحظه طولانی‌تر می‌شوند و زائرانی که لحظه به لحظه بیشتر.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    45 8
    هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود از دماغ من سرگشته خیال دهنت به جفای فلک و غصه دوران نرود در ازل بست دلم با سر زلفت پیوند تا ابد سر نکشد وز سر پیمان نرود هر چه جز بار غمت بر دل مسکین من است برود از دل من وز دل من آن نرود آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت که اگر سر برود از دل و از جان نرود گر رود از پی خوبان دل من معذور است درد دارد چه کند کز پی درمان نرود هر که خواهد که چو حافظ نشود سرگردان دل به خوبان ندهد وز پی ایشان نرود
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    50 7
    عاشقتم سردار،حیف که دیر یافتمت،
  • دانشجو IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    3 1
    انشالله که حاج قاسم از رجعت کنندگان قصاص خواهد بود واعضای جبهه کفر ونفاق از ابتدای اسلام تا ظهور هم باید برای دریافت عذاب رجعت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس