image-20200213144407-1.jpeg

بیت کوین به افراد این اجازه را می دهد که کنترل ارز را خود به تنهایی و بدون نیاز به بانک ها بدست گیرند و با در دست داشتن رمز عبور پول خود را خرج یا به حساب دیگر کاربران انتقال دهند.

احتمالاً این روزها در رسانه ها و سایت های مختلف چیزهایی در مورد خرید بیت کوین، فروش و یا تبدیل آن به ارزهای دیگر نظیر خرید پرفکت مانی و خرید تتر چیزهایی شنیده اید. حتی در برخی سایت ها این عنوان که چگونه می توان نسبت به کسب بیت کوین رایگان اقدام نمود بی شک شما را وسوسه کرده است. در واقع بیت کوین را می توان به عنوان یک پول یا ارز که به شکل غیر فیزیکی داد و ستد می شود معرفی نمود. این پول دیجیتال امکانات بسیاری برای صاحب خود فراهم می کند و نوعی سرمایه گذاری برای وی محسوب می شود. برخلاف پول های رایج که تولید و توزیع آن ها وابسته به تصمیم دولت هاست، ارزهای دیجیتال تحت اختیار و کنترل هیچ فرد یا سازمانی نیستند. تنها افرادی که وارد شبکه خرید و فروش آن می شوند ملزم به رعایت قوانین معاملات هستند، قوانینی که باید توسط همه آن ها اجرا شود. از جمله گروه هایی که در شبکه غیر متمرکز بیت کوین مشغول به فعالیت هستند می توان به ماینرها یا استخراج کنندگان، توسعه دهندگان و نودهای شبکه اشاره نمود. هر کدام از این گروه ها ملزم به انجام کاری خاص می باشند. به عنوان مثال، ماینرها وظیفه استخراج و تولید بیت کوین را به عهده دارند و توسعه دهندگان نرم افزاز بیت کوین و قابلیت های آن را توسعه می دهند. نودها نیز تراکنش های صورت گرفته در شبکه را ذخیره می نمایند.

بیت کوین به افراد این اجازه را می دهد که کنترل ارز را خود به تنهایی و بدون نیاز به بانک ها بدست گیرند و با در دست داشتن رمز عبور پول خود را خرج یا به حساب دیگر کاربران انتقال دهند. در حال حاضر برخی از افراد این ارز را بهترین روش سرمایه گذاری می دانند زیرا به آسانی می توانند آن را به ارزهای دیگری مانند پرفکت مانی یا وب مانی تبدیل کنند. با وجود سایت های گوناگون شما می توانید اقدام به خرید وب مانی، تتر، پرفکت مانی و بیت کوین کنید و تبادلات ارزی خود را بی دردسر و در هر نقطه از دنیا انجام دهید. بزرگ ترین مزیت ارز دیجیتال یا کدگذاری شده این است که می توان با سایت های خرید یا کاربران سراسر جهان در ارتباط بود. با وجود تحریم هایی که این روزها برای بسیاری از کشورها تعیین شده، بهترین روش برای خرید اینترنتی و انتقال وجه از کشورهای خارجی رو آوردن به سمت سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی که هنوز تحریم نشده اند می باشد. کاربران ایرانی با خیالی آسوده می توانند به صرافی های مجاز مراجعه نموده و نسبت به خرید بیت کوین یا هر ارز دیگر اقدام نمایند.

این صرافی ها به صورت آنلاین فعالیت می کنند و نیازی به مراجعه حضوری به آن ها نیست. نکته قابل توجه دیگری که در مورد وب مانی و پرفکت مانی به عنوان سیستم های پرداخت آنلاین می توان عنوان کرد این است که از طریق آن ها و داشتن کیف پول که بنا به دلخواه هر ارزی می توان در آن نگهداری کرد بدون مستر کارت یا ویزا کارت قادر به خرید از فروشگاه های خارجی خواهید بود.  

* این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس