کتاب بلندشو قهرمان - نشر اسم - کراپ‌شده

شخصیت اصلی جوانمرد در این داستان، فردی با نام «قهرمان یوسفی» است که همسری هنرمند به نام ساقی دارد. به قهرمان از سوی یکی از دوستانش توصیه می شود هر روز، حالاتش را توصیف کند.

به گزارش مشرق، داستان «بلندشو قهرمان» نوشته علیرضا جوانمرد، از سوی انتشارات اسم منتشر شد.

شخصیت اصلی جوانمرد در این داستان، فردی با نام «قهرمان یوسفی» است که همسری هنرمند به نام ساقی دارد. به قهرمان از سوی یکی از دوستانش توصیه می شود هر روز، حالاتش را توصیف کرده و بنویسد.

گفتگوی مشرق با علیرضا جوانمرد درباهر کتاب قبلی اش را بخوانیم:

ترس خبرنگار از یک نویسنده و کتابش «پیشانی نوشت ها»؛

گفتگو با جوانمردی در فاصله ۹۵۷۸ کیلومتری + عکس

بخش های کوتاه و خواندنی این داستان به همراه نقاشی ها و تصاویری که در لابلای متنش دیده می شود، این داستان را خواندنی تر و جذاب تر کرده است.

طرح جلد متفاوت این داستان را که شبیه مجلات ورزشی دهه پنجاه و شصت هجری است، مجید کاشانی در استودیو دفتر طراحی کرده است.

این کتاب نشر اسم با ۱۲۰ صفحه و به قیمت ۲۴۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شده است.

نشر اسم در معرفی خود در سایتش آورده است:

ما تو نشر «اسم» یه گروه جوونیم که می‌خوایم مستقل باشیم و از زیر چتر پدرخونده‌های این‌ور و اون‌ور بیرون بیایم و خودمون، رو پای خودمون وایسیم، کارمونو بکنیم. قصه بسازیم، قصه‌هایی که برای خود این مردمه، راجع به خود این مردم، مثل «پل»، «آپارتمان روباز»، «پسران سالخورده»، «سه‌شنبه». قصه‌هایی بسازیم که همین مردم بهش باور دارن و حرف دلشونه، مثل «احضاریه»، «دوازدهم»، «شب‌های حرم‌خانه». خواستیم «بهترین داستان‌های جهان» رو جمع کنیم و برسونیم به دست مردم.

از طرف دیگه خواستیم حرفای جدی بزنیم، حرفایی که مهمه و تبلیغ همون چیزی نیست که «همه» دارن میگن و صداش از هرچی رسانه‌ست تو گوشامون فرومی‌ره. همین شد که «تأملات نابهنگام» رو کار کردیم. خواستیم چیزایی از جاهایی بگیم که همیشه یه جور دیگه به مردم معرفی شده بودن، پس از «رقص برزیل با شیطان» حرف زدیم، از «رستاخیز داعش»، از «هزارتوی سعودی».
حرف زیاد داریم برای گفتن. از کیفیت کتاب‌ها تا محتوای اون‌ها. اما نمی‌خوایم شعار بدیم، ما دلمون می‌خواد به شما لذت واقعی کتاب رو نشون بدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس