بنیامین نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شد اگر حماس به حملات انتقام‌جویانه خود ادامه دهد، با بزرگترین غافلگیری دوران حیاتش از سوی این رژیم مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی کانال ۲۰ تلویزیون این رژیم مدعی شده است این رژیم بزرگترین غافلگیری دوران حیات حماس را برای این جنبش تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد

ادعای تل‌آویو: آمریکا در عراق با ایران می‌جنگد، اسرائیل در سوریه

او افزود: نحوه غافلگیری‌ها متفاوت خواهد بود به ویژه اگر حماس به مسئله راکت‌پراکنی و متوقف کردن ارسال بالن‌های آتش‌زا بی‌توجه بماند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: امور بسیاری در جهان عرب در جریان است که نمی‌توان آن را منتشر کرد، ولی به قول او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

پیش از این «یائیر لاپید»، عضو کنست رژیم صهیونیستی، در ائتلاف آبی-سفید اذعان کرد که این رژیم بازدارندگی خود در برابر جنبش حماس در غزه را از دست داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    2 0
    هیچ غلطی نمی تونی بخوری ، حرف مفت نزن.
  • احمد IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 0
    این دفعه میخواهید بیت المقدس را بهشان تسلیم کنید ؟!
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 2
    احتمالا منظورش از غافل گیری انفجاری بوده که امروز در نوار غزه رخ داده است
  • DE ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    1 0
    یتنیابو: اگر حماس به حملات انتقام‌جویانه خود ادامه دهد، با بزرگترین غافلگیری دوران حیاتش از سوی این رژیم مواجه خواهد شد. به سربازان اسراییلی دستور میدهم همه بدون پوشک بزرگسالان حمله شلوار زردان تاریخ به درو دیوار را رقم بزنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس