کد خبر 1040527
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
پرسپولیس علیپور وحید امیری

در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مقابل الدحیل قطر شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 در ورزشگاه عبداله بن خلیفه شهر دوحه قطر به مصاف تیم الدحیل رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود الدحیل به پایان رسید. بازیکنان پرسپولیس در همان 14 دقیقه اول مسابقه دو اشتباه مرگبار و بچگانه مرتکب شدند تا حریف قطری خیلی راحت به گل برسد.

داور:عظیم موف عزیز( ازبکستان)

کمک داوران: سرازیت دینوف رسلان – عثمانوف آلی شهر( ازبکستان)

کارت زرد: مادیبو( الدحیل قطر)

گل:  مانژوکیچ( دقیقه 5)، ادمیلسون( دقیقه13)  برای الدحیل قطر

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم الدحیل قطر: کلود امین، محمد موسی، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، کوانگ سون، ادمیلسون، کریم بوضیاف، مانژوکیچ، البراکی، المعز علی و عاصم مادبو.

سرمربی: رگراگوای

بیشتر بخوانید:

فیلم/ گل دوم الدحیل به پرسپولیس

فیلم/گل الدحیل به پرسپولیس با ضربه مانژوکیچ

دقیقه 5:

ارسال بازیکنان الدحیل در محوطه جریمه به مانژوکیچ رسید و او هم با یک ضربه سر توپ را پاس داد که مدافعان پرسپولیس در حرکتی عجیب و به تصور اینکه توپ به اوت رفته بازی را رها کردند! بازیکن الدحیل هم توپ را دوباره در محوطه جریمه روی سر مانژکیچ فرستاد و او هم بدون حضور بازیکن مزاحم توپ را تبدیل به گل اول الدحیل کرد. بعد از گل هم طبق عادت بد بازیکنان ایرانی همه به سمت داوران هجوم بردند و اعتراض کردند!


دقیقه 9:

پرسپولیس یک فرصت عالی گلزنی به دست آورد و ضربه کاشته ارسالی روی دروازه در محوطه جریمه به بازیکنان پرسپولیس رسید که آنها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.


دقیقه 11:

ضربه کاشته الدحیل از پشت محوطه جریمه را احمد یاسر زد که توپ از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.


دقیقه 13:

مهدی ترابی به اشتباه با ضربه سر توپ را به بازیکن الدحیل پاس داد و او هم پشت محوطه جریمه به خوبی ادمیلسون مهاجم برزیلی تیم الدحیل را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با یک شوت دقیق از زاویه بسته گل دوم الدحیل را به ثمر رساند.


دقیقه 15:

ضربه کرنر پرسپولیس را ترابی روی دروازه فرستاد که مدافعان الدحیل توپ را به راحتی دفع کردند.


دقیقه 17:

ترابی یکبار دیگر برای پرسپولیس ضربه کرنر زد که این مرتبه هم این کرنر حاصلی برای سرخپوشان نداشت.


دقیقه 23:

ضربه کاشته الدحیل را این مرتبه مدافعان پرسپولیس به خوبی برگشت دادند.


دقیقه 36:

ترابی ضربه کاشته پرسپولیس را از پشت محوطه جریمه روی دروازه الدحیل فرستاد که مدافعان توپ را دفع کردند.


دقیقه 38:

ادمیلسون ضربه کرنر الدحیل را زد که مدافعان توپ را دفع کردند. توپ برگشتی بازهم به ادمیلسون رسید این مرتبه ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.


دقیقه 40:

علی علیپور با دست توپ را کنترل کرد و وارد محوطه جریمه الدحیل شد که داور به درستی خطای هند مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد اما علیپور مثل بازیکنان ایرانی طبق عادت زشت و غیرحرفه‌ای بازهم به داور معترض شد در حالیکه تصاویر آهسته نشان داد که حق با داور بوده است.


دقیقه 42:

خطای مادیبو روی مهدی ترابی باعث درگیری لفظی بازیکنان دو تیم با یکدیگر شد. شجاع خلیل زاده در متن این درگیری قرار داشت. ترابی بعد از این خطا دچار مصدومیت شد.


دقیقه 45:

نوراللهی ضربه کرنر پرسپولیس را زد که این کرنر هم برای سرخپوشان حاصلی نداشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس