1

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه ای نامزدهای نهایی خود را برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه زنجان وطارم معرفی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان، مصطفی طاهری و شیخ مهدی باقری به عنوان نامزدهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی شدند.

در این بیانیه آمده است:

فریادهای مستکبران عالم در تهدید ملت بزرگ ایران، با مشت‌های مقاومت در هم کوبیده شد و در یوم‌الله ۲۲ بهمن خروش مردم انقلابی زنجان در امتداد فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، راه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی را پر رنگ تر از هر زمان خواهد کرد.

این بیانیه یادآور می شود:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان پس از برگزاری جلسه نهایی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ و پس از بررسی جمیع شرایط و با رای اکثریت مطلق آراء برادران: دکتر مصطفی طاهری و شیخ مهدی باقری را به عنوان نامزد این شورا برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی می کند.

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان می افزاید:

در این برهه حساس که تمام جبهه حق در مقابل تمام جبهه کفر، ظلم و استبداد نوین قرار گرفته است، وظیفه هر ایرانی است که با حضور در عرصه سیاسی انتخابات و روشنگری و معرفی کاندیداهای اصلح و انقلابی، ضمن شرکت در انتخابات، دیگران را نیز به حضور در پای صندوق های رای در دوم اسفند ماه ترغیب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس