مسی

در شبی که رئال مادرید با قدرت و بارسلونا به سختی به پیروزی رسیدند خبرنگار آس اسپانیا معتقد است همچنان بارسا مدعی قهرمانی است.

سرویس ورزش مشرق - تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۴ بر یک در مقابل اوساسونا در پامپلونا به پیروزی برسد.
پس از این پیروزی که باعث تثبیت و تحکیم صدرنشینی رئال مادرید در جدول لالیگا سانتاندر شد نوبت به بارسلونا رسید تا شانس خود را مقابل گربه سیاه همیشگی خود یعنی رئال بتیس امتحان کند.
بتیس گل می زد و بارسلونا جبران می کرد، درنهایت نیز مردان ستین موفق شدند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد تا لالیگا همچنان با چاشنی هیجان به راه خود ادامه دهد.


در پی این دو بازی تعیین کننده با یکی از خبرنگاران اسپانیایی یعنی خوان خیمنس درباره آخرین وضعیت دو تیم بزرگ اسپانیایی صحبت کردیم و از او خواستیم در خصوص قهرمانی و ادامه راه پیش بینی داشته باشد.


مانند گذشته مسی بارسلونا را نجات داد و بدون تردید یکی از مهره های کلیدی این تیم بود نظر شما در این خصوص چیست؟


این که مسی تیمی را نجات دهد یا مهره کلیدی یک تیم باشد چندان شگفت انگیز نیست چیزی که باعث شگفتی من می شود اتفاقاً این است که مسی مانند گذشته نیست همانطور که بارسلونا هم مانند گذشته نیست البته همچنان معتقدم که این تیم مدعی قهرمانی است.


تیمی که مانند گذشته نباشد چطور می‌تواند همچنان مدعی باشد؟


ثبات بارسلونا همیشه بیشتر از مادرید است. این تیم آرام و لاک پشتی به سمت موفقیت حرکت می کند البته که نمی توانیم فراموش کنیم شکست بدی مقابل والنسیا خورد و هم در لالیگا و هم در کوپا دل ری هوادارانش را ناراحت و مایوس کرد اما باز هم تاکید می‌کنند که ثبات بارسا بیشتر از مادرید است.


آیا تایید می کنید که رئال مادرید افت و خیز دارد و تیم زیدان با ثبات نیست؟


بله دقیقا همین طور است من البته از کسانی هستم که عملکرد زیدان را بسیار عالی می دانم او بازیکنان خوبی هم دارد اگر امسال با تیمش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یا لالیگا شود واقعاً در تاریخ باشگاه رئال‌مادرید جاودانه خواهد شد نباید فراموش کنیم که زیدان چه تیم تمام شده و از بین رفته ای را دوباره تحویل گرفت!

به نظر شما مربی بارسلونا مسیر درستی را طی می کند؟


ستین مربی با سیاستی نیست و دوست دارم بگویم نمی‌تواند هرگز یک مدیر باشد، او صادقانه نقاط ضعف خود را به خبرنگاران توضیح می‌دهد و این در فوتبال حرفه‌ای چندان جالب نیست. به نظر من راه را درست می رود اما مشکلات زیادی پیش روی اوست. او بازیکنان بزرگی دارد اما دستشان رو شده و تاکتیک های بارسلونا را همه می‌شناسند به نظر من، بارسلونا نیاز به یک انقلاب تاکتیکی دارد.


اکنون بهترین تیم در قاره اروپا کدام است؟


بدون تردید اسپانیایی نیست و به عقیده من لیورپول با اختلاف زیاد در صدر این جدول ایستاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد48ساله IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
    1 3
    مشرق غرب زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس