کد خبر 1039653
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
فدراسیون فوتبال

برخی رؤسای هیئت‌های فوتبال استانی در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس جدید، رفت و آمدهای مشکوکی به ساختمان این فدراسیون داشتند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال در هفته گذشته شاهد رفت و آمدهای زیادی بود آن هم در شرایطی که امروز، روز پایانی ثبت‌نام نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال است.

تیم کنونی مستقر در فدراسیون فوتبال پُر از بازنشسته‌هاست و به همین دلیل اعضای بازنشسته فعلی در این مدت سخت در تلاش برای رسیدن به گزینه‌ای مشترک بودند تا با او وارد انتخابات شوند، موضوعی که گفته می‌شود به نتیجه رسیده و نامزد مورد نظر این طیف امروز و در روز پایانی ثبت‌نام خواهد کرد.

با توجه به این مسئله، در روزهای گذشته رؤسای هیئت‌های استان‌ها به فدراسیون فوتبال رفت و آمد زیادی داشتند، رؤسایی که در نهان و آشکار پیش از این حمایت خود را از فدراسیون اعلام کرده و گاهی اوقات هم مقابل قانون می‌ایستادند. رفت و آمدهای مشکوک که در آستانه انتخابات هدف‌دار و کاملاً انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید:

بازار داغ ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال

نکته جالب توجه این است که عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و دبیر کمیته امور استان‌های فدراسیون نیز این روزها فعال‌تر از قبل شده است. طالقانی در این مدت بیشتر اوقات در اتاق بهاروند به سر می‌برد و برخی جلسات سرپرست فدراسیون با رؤسای هیئت‌های فوتبال در اتاق ریاست برگزار می‌شود.

در هر صورت به نظر می‌رسد تیم فعلی فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با حضوری فردی دیگر به کارش همچنان ادامه دهد و رفت و آمد مشکوک رؤسای هیئت‌ها در این مدت در همین راستاست.

انتخابات فدراسیون فوتبال 25 اسفند سال جاری برگزار می‌شود تا این فدراسیون جانشین مهدی تاج و رئیس 4 سال آینده خود را بشناسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس