کد خبر 1039612
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
شاهین طاهرخانی اوساگونا

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدافع جوان استقلال در بازیهای اخیر آنقدر خوب کار کرده که تصمیم گیری برای فرهاد مجیدی در آینده دشوار شود.

به گزارش مشرق، استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و یکی از دربی های جذاب سالهای اخیر را به نمایش گذاشتند که این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: کیفیت بازی خوب بود و هر دو تیم فوتبال جذابی به نمایش گذاشتند. در همه زمان‌های بازی وقتی نتیجه مساوی بود استقلال برای گل زدن فشار آورد و زمانی که به گل می‌رسید این پرسپولیس بود که برای زدن گل مساوی فشار وارد کرد.

وی افزود: آنهایی که می‌گویند استقلال دفاع مطلق کرد فرافکنی می‌کنند. استقلال هر زمان به گل نیاز داشت کاملاً پرسپولیس را تحت تاثیر حرکات تاکتیکی‌اش قرار داد و تا زدن گل‌های برتری خودش را به حریف دیکته می‌کرد. بعد از گلزنی هم که طبیعی بود پرسپولیس برای جبران پیش بکشد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: انصافاً دست مجیدی هم روی نیمکت بسته بود و حتی اگر یکی از آن همه مصدوم شرایط بازی داشتند، فرهاد بهتر می‌توانست بازی را اداره کند.

بیشتر بخوانید:

شجاع: از دیدن بازی قائدی لذت می‌برم

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به بازی شاهین طاهرخانی در خط دفاعی استقلال گفت: این مدافع جوان چند بازی بزرگ و حساس را به خوبی برای تیمش در آورده است. من دقت کردم و دیدم پرسپولیسی‌ها برنامه‌های خودشان را برای عبور از او گذاشته بودند و به خصوص اوساگونا را به طاهرخانی چسبانده بودند. اما طاهرخانی در محوطه جریمه و خارج از آن، به خوبی اوساگونا را مهار کرد.

کارگرجم تاکید کرد: طاهرخانی در دیدارهای آسیایی و دیدار حساس با پرسپولیس آنقدر خوب بود که حتی اگر مدافعان مصدوم هم برسند، کار مجیدی برای انتخاب سخت می‌شود و به راحتی نمی‌تواند از کنار اسم طاهرخانی عبور کند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: مجیدی نشان داده ریکاوری بازیکنان را خوب انجام می‌دهد و امیدوارم با یک ریکاوری خوب ذهنی و بدنی تیمش را برای دیدار با الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. الشرطه تیمی قدرتمند است و تعداد زیادی ملی پوش عراقی در این تیم حضور دارند. حداقل این است که الشرطه از پرسپولیس به مراتب قوی تر و حریفی خطرناک تر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس