کد خبر 1041312
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
فرهاد مجیدی

پیشکسوت آبی پوشان گفت: من از روز اول بنا به دلایلی که داشتم با آمدن فرهاد مجیدی به استقلال کاملا مخالف بودم.

به گزارش مشرق، بهمن طهماسبی اظهار داشت: استقلال برای پیروزی به عراق رفت و نحوه بازی آنها در اربیل هم نشان می‌داد دنبال پیروزی هستند. تیم الشرطه هم طوری بازی کرد که مشخص بود در خانه خودش دنبال یک امتیاز است. بهترین گواه برای ادعای من وقت کشی‌های زیاد آنها در خانه خودشان بود.

مهاجم پیشین آبی پوشان اضافه کرد: مصدومیت‌هایی که امروز گریبان استقلال را گرفته، حاصل عدم توجه باشگاه به بدنسازی نیم فصل و اردوی تدارکاتی و در یک جمله نادیده گرفتن شرایط آماده سازی نیم فصل بود.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص مصدومیت‌های فراوان این تیم بیان داشت: بازی‌های فشرده، کمبود بازیکن و سپری نکردن نیم فصل خوب و نداشتن بازی‌های تدارکاتی دست به دست هم داد تا این تعداد مصدوم روی دست مجیدی بماند.

طهماسبی در ادامه بیان داشت: راستش را بخواهید من از روز اول مخالف سرمربی شدن فرهاد مجیدی در استقلال بودم. نه به این دلیل که او را قبول نداشته باشم، بلکه معتقد بودم مقطع خوبی برای آمدن فرهاد نیست و تصورم این بود که او روی محبوبیت خودش ریسک می‌کند.

وی افزود: فرهاد با ریسک بالا روی محبوبیت و اعتبار خودش هدایت استقلال را پذیرفت و خوشبختانه با هوش بالای خودش یک مقطع سخت و بحرانی را از سر گذراند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: تیم استراماچونی در حمله بسیار خوب بود اما در دفاع آسیب پذیر بود. مجیدی تواست سیستم استراماچونی را حفظ کرده و حتی آن را تکامل بخشد. الان استقلال در حمله مثل تیم استراماچونی خوب است و در دفاع بهتر از تیم استراماچونی کار می‌کند و خیلی کم به تیم‌های حریف موقعیت گل می‌دهد.

طهماسبی در خاتمه گفت: مجیدی از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و مدیریت باید در حفظ این سرمایه کوشا باشد. امیدوارم همان امکاناتی که به راحتی در اختیار مربیان خارجی قرار می‌دهند را در اختیار مجیدی هم قرار دهند تا او بتواند از اعتبار این باشگاه دفاع کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس