کد خبر 1039477
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
پلیس آمریکا

در حالیکه پیش از این اخباری از مرگ مهاجران در بازداشت مأموران مرزی آمریکا منتشر شده بود، اینبار یک شهروند ۳۲ ساله آمریکایی در بازداشت مأموران مرزی آمریکا جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا در بیانیه‌ای برای مقام‌های کنگره آمریکا اعلام کرد که شهروند ۳۲ ساله آمریکایی در بازداشت مأموران مرزی آمریکا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا، نزدیک زندان عناصر داعش در سوریه پایگاه احداث می‌کند

طبق گزارش پایگاه «بازفید»، اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا (CBP) ) مدعی شده است که این مرد ۳۲ ساله به نام «جیمز پائول مارکوویتس» در ارتباط پرونده‌ مرتبط با قاچاق انسان بازداشت شده است.

در این بیانیه آمده است: «روز سه‌شنبه، چهارم فوریه (۱۵ بهمن ماه)، در حدود ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی، مأموران گشت مرزی آمریکا واحد مرزی براکتویل، تگزاس، یک شهروند ۳۲ ساله آمریکایی را بعد از آن بازداشت کردند که مشخص شد وی مظنون به قاچاق اتباع خارجی است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در حدود ساعت ۱۸:۰۰، در حین فرایند بازجویی در واحد براکتویل، علائم پریشانی و اضطراب در این فرد نمایان شد و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به سرعت امدادهای اولیه را اجرا کردند و با وخامت حال جسمانی وی، با واحد پزشکی اورژانس تماس گرفتند و حدود ساعت ۱۸:۴۰، سرویس‌های فوریت پزشکی در محل حاضر شدند و فرد مورد نظر را با آمبولانس به بیمارستان محلی منتقل کردند و در نهایت این فرد در ساعت ۲۱:۳۷ جان خود را از دست داد».

طبق این گزارش، اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا تاکنون به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره این حادثه پاسخ نداده است.

پیش از این اخبار زیادی از مرگ جوانان و نوجوانان مهاجر در بازداشت مأموران مرزی آمریکا منتشر شده بود. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که با شعار مقابله با مهاجرین غیرقانونی و بستن مرزهای آمریکا روی کار آمد، بارها علیه مهاجرین موضع گرفته و آن‌ها را به اخراج تهدید کرده است. وی مدعی است مرزهای جنوبی آمریکا محل ورود قاچاقچی‌ها و خلافکاران به آمریکاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیتون US ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 1
    آمریکا .... مهدی آزادییییییییییییییی ؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس