اسحاق دار

دولت پاکستان پس از بی توجهی های وزیر سابق دارایی این کشور که به فساد مالی متهم است منزل وی را به گرمخانه عمومی تبدیل کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اکسپرس نیوز، منزل «اسحاق دار» وزیر سابق خزانه داری پاکستان که به فساد مالی متهم است و از پاکستان به انگلیس گریخته مورد بهره برداری عمومی رسید.

دولت ایالت پنجاب با نصب تابلویی که اعلام کرد منزل اسحاق دار به صورت گرمخانه مورد استفاده عمومی قرار می گیرد.

سخنگوی دولت ایالت پنجاب تصریح کرد ۵۰ فرد بی بضاعت و مستعضف می توانند در خانه اسحاق دار زندگی کنند و به این منظور ۱۲ اتاق از این خانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اسحاق دار که به انگلیس گریخته است علی رغم احضاریه های مکرر دادگاه عالی پاکستان حاضر نشده است به پاکستان برگردد و بیماری را بهانه اقامت خود در انگلیس قرار داده است.

وزیر سابق دارایی پاکستان که در دوران نواز شریف این سمت را عهده دار بود به داشتن املاک و اموالی متهم است که محل تامین تهیه آنها مشخص نیست و بیش از درآمد اعلام شده او است که طبق آن مالیات پرداخت می کرده است.

دادگاه پس از اعمال فشار بر اسحاق دار تابعیت او را نیز باطل کرده است تا نتواند به کشورهای دیگر فرار کند ولی دولت انگلیس که سابقه ای طولانی در پناه دادن به مجرمان پاکستان دارد حاضر به تحویل او نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علــی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    6 0
    حالا اگر وزیر ما بود نهایتش یه پست مشاور، رئیس سازمان، یا... میگرفت!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس