کد خبر 1039142
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
رسانه ها  نمایه

همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس، بسیاری از رسانه‌های معاند سعی در برهم زدن این رویداد ملی دارند که البته در آن شکست خورده و دروغ‌هایشان یکی پس از دیگری رو می‌شود.

به گزارش مشرق، باشگاه خبرنگاران نوشت: با داغ شدن تنور انتخابات و جریان سازی‌های رسانه‌ای علیه ایران به ویژه مسائل سیاسی روز ایران توسط دشمنانی که آن‌ها را ضد انقلاب خطاب می‌کنیم، فضای سایبر یا به تعبیری شبکه‌های مجازی ابزار سهل الوصولی برای برهم زدن انتخابات و تبلیغاتی سالم در این برهه زمانی است.

در زمانی که دشمنان تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی مسائل داخلی ایران می‌کنند، رسانه‌های داخلی نیز مانند سازمان صدا و سیما در تلاش برای نشان دادن نظرات و آرای مردمی به صورت صادقانه و شفاف هستند. به همین سبب رسانه های داخلی هم در بخش‌های مختلف تصویری و هم در خبرگزاری رسمی خود به صورت مکتوب، بارها نظرات مردم را به نمایش گذاشته‌اند. نظراتی که گویا به مذاق دشمنان خوش نیامده است و حالا یکی از کانال‌های ضدانقلاب با ساخت حساب کاربری جعلی به نام «اخبار رسمی شبکه خبر» در تلگرام سعی در برهم زدن اذهان عمومی علیه رسانه ملی دارد. به این نحو با ساخت یک آدرس جعلی نظرسنجی به نفع خود ایجاد کرده و تصاویرش را در دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

تصاویری که اگر سری آن‌ها بزنید، دروغ بزرگ این رسانه معاند را مشاهده خواهید کرد.

این کانال ضد انقلاب، حضور حداکثری مردم را در روزهای نزدیک به انتخابات حضور اقلیتی مردم خوانده است و با هشتگ سیرک انتخاباتی سعی کرده تا آرزوی دیرینه خودشان را در براندازی جمهوری اسلامی ایران پررنگ تر کند.

در بین تصاویری که از نظرسنجی‌های مختلف منتشر کرده ، به یکی از کانال‌های رسمی داخلی اشاره کرده که آن هم جعلی است و کافی است مشاهده کنید که این کانال یک نفر عضو هم ندارد، چه برسد که کسی بخواهد عضو این آدرس ساختگی شود و رأی خود را اعلام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    بعد از تشییع چند ده میلیونی سردار سپاه قدس ، که مسئول سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی بود ، همه متوجه شدن کی در اقلیته و کی در اکثریت.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    رسانه های اونور آب فقط به درد خنده می خورن. اُسکُل اندر اُسکُل
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
      جیره خور آمریکا هستن اونوریا.
  • AU ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    خائن ها میخواهند با کاهش حضور مردم در انتخابات ها، مردم سالاری را زیر سوال برده و در نهایت باعث شورش و سلب امنیت شوند.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    احمق ها !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس