کد خبر 1039079
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
لوگوی استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حرفه‌ای گری بازیکنان در این مسابقه کم بود، وقتی استقلال از تیم حریف جلو است باید در سیستم 3-5-2 توپ‌ها را به کنارها ببرد و حفظ توپ کند، اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی درمورد تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی خوبی را شاهد بودیم. خوشحال بودم که یک دربی تمام ایرانی را دیدیم و هر دو مربی هم جوان بودند. استقلال می‌توانست برنده دربی باشد، اما با این حال شاهد یک مسابقه زیبا و جذاب بودیم.

وی ادامه داد: حرفه‌ای گری بازیکنان در این مسابقه کم بود. وقتی استقلال از تیم حریف جلو است باید در سیستم 3-5-2 توپ‌ها را به کنارها ببرد و حفظ توپ کند، اما این اتفاق رخ نداد. مدیریت در زمین استقلال کم بود و این تنها موردی است که برای اصلاحش کاری از دست سرمربی هم برنمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجیدی به خشونت علیه یزدانی و غلامی

پیشکسوت استقلال درمورد غیبت شیخ دیاباته در این مسابقه، گفت: ارسال مطهری به خوبی جای شیخ را پر کرد و توانست هرچه در توان دارد به نمایش بگذارد. او می‌توانست در این مسابقه هت‌تریک کند، اما این اتفاق رخ نداد که این را هم می‌توان جزء قشنگی‌های فوتبال دانست. به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم که توانست چنین تیمی را روانه میدان کند. فرهاد مجیدی در مصاحبه‌هایش گفته بود که می‌خواهد در دربی برنده باشد و برای رسیدن به این هدف هم تلاش کرد. 

بازیکن آبی پوشان ادامه داد: همین که استقلال در این مسابقه 3 امتیاز را به حریف خود نداد خوب بود. زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. استقلالی‌ها باید بدانند که در نیم فصل دوم هیچ تیم ضعیفی وجود نخواهد داشت، چون همه می‌جنگند تا به بهترین جایگاه برسند اما استقلال باید تمام 3 امتیازها را جمع کند تا به صدر جدول رسیده و سهمیه آسیا کسب کند.

امیرآبادی درمورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: به نظرم فدراسیون انتخاب ضعیفی داشت. مسئولان، مردم را سرکار گذاشتند و گفتند که قرار است مربی ایران انتخاب کنند، اما در نهایت گزینه‌ای را انتخاب کردند که حتی در لیگ ایران هم نتوانسته به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. کارنامه اسکوچیچ بسیار ضعیف است  و نمی‌دانم فدراسیون چطور او را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد. جای تاسف دارد که باز هم خبری از مربیان ایرانی نشد. آیا واقعاً مربیان ایرانی اینقدر ضعیف هستند که به آنها اعتماد نمی‌شود؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس