کد خبر 1039024
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
اسکوچیچ

پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، موضوع پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان مطرح شده است.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین صنعت نفت، پس از توافق با مسئولان این باشگاه و جدایی از این تیم آبادانی، روز گذشته (پنجشنبه) به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد. 

 قرارداد این مربی کروات با صنعت نفت 140 هزار دلار بوده و طبق توافق در صورت جدایی از این تیم و حضور در تیمی دیگر، اسکوچیچ باید تمام این پول را به باشگاه نفت آبادان بازگرداند. در این شرایط این سؤال مطرح می‌شود که با حضور او در تیم ملی تکلیف این مبلغ چه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ را بیشتر بشناسید +جدول

باشگاه صنعت نفت به دلیل بدهی یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانی به بازیکنان و کادرفنی فصول گذشته خود، با حکم کمیته تعیین وضعیت از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. با توافق بین فدراسیون فوتبال و این باشگاه، بدهی‌ صنعت نفت، از سمت فدراسیون فوتبال پرداخت می‌شود و با توجه به قیمت دلار (حدود 13 هزار 500 تومان) بقیه مبلغ که چیزی نزدیک به 400 میلیون تومان است، به باشگاه آبادانی پرداخت می‌شود تا مشکل غرامت 140 هزار دلاری اسکوچیچ به باشگاه قبلی خود نیز حل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهنام طاهری IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    0 0
    هیچی فورمالیته شد رفت ازپی بره رو دنبه مبادا دنبه بجنبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس