کد خبر 1038866
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
اسکوچیچ

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران باید بابت قراردادی که با فدراسیون امضا کرده به باشگاه نفت آبادان غرامت بدهد.

به گزارش مشرق، حسن نصراصفهانی در مورد توافق نامه ای که با دارگان اسکوچیچ امضا کرده اند اظهار داشت: ما هنگام فسخ قرارداد با این مربی توافق کردیم در صورتی که به تیم دیگری از ایران تا پایان فصل برود باید غرامت ۱۴۰ هزار دلاری به باشگاه بدهد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان مذاکرات او با فدراسیون فوتبال بودید یا خیر و گلایه از مسئولان فدراسیون ندارید گفت: گلایه ای نداریم. برای ما مهم توافقی است که با اسکوچیچ کردیم و خوشحالیم که زودتر تکلیف تیم  خود را مشخص کردیم. ضمن اینکه شنیده بودیم که مذاکراتی در حال انجام است. البته در نیم فصل هم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با این مربی مذاکره کردند تذکر جدی به این مربی داده بودیم. او مدام بهانه آورد که بیماری دارد و از نظر روحی بیمار شده و نمی تواند در ایران بماند. همیشه بابت این صحبت هایش مقاومت می کردیم در هر صورت ما توافق خوبی با او انجام دادیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در پاسخ به این سوال که او حاضر به پرداخت ۴۰ هزار دلار به این باشگاه نشد چطور می خواهد ۱۴۰ هزار دلار را بدهد که پاسخ داد: به هر حال توافق شده و شنیده ایم فدراسیون قرارداد خوبی با او بسته است. 

نصراصفهانی در مورد تصمیم گیری برای کادرفنی این تیم گفت:  ما با بهنام سراج جلو می رویم اگر او نتیجه بگیرد سراج را به عنوان سرمربی انتخاب می کنیم و اگر نتواند حتما کمیته فنی بررسی می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    1 1
    جمهوری اسلامی ایران برای مربیان خارجی دلار دارد فقط برای کارمندان و کارگران ندارد زنده باد علی دایی قهرمان ملی شما صلاحیت ندید علی در قلب ملت ایران است
  • امیر US ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 0
    من در رابطه با عدم انتخاب علی دایی مطلب نوشتم نمی دانم پرچم آمریکا از کجا سردرود من که نزدم مرگ بر آمریکا تروریسم دولتی
  • امیر US ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 0
    من در رابطه با عدم انتخاب علی دایی مطلب نوشتم نمی دانم پرچم آمریکا از کجا سردراود من که نزدم مرگ بر آمریکا تروریسم دولتی
  • بهنام طاهری IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    0 0
    بهنام سراج خوبه اما به فیروزکریمی فکرکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس