کد خبر 1038815
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
اسکوچیچ

مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی به دراگان اسکوچیچ رسیدند تا این مربی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ که پیش از این به صورت غیر رسمی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال به شمار می‌رفت، به زودی به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ به نیمکت تیم ملی نزدیک شد!

مذاکرات با این مربی کروات از مدت‌ها قبل صورت گرفته بود و همزمان با گزینه‌های دیگر فدراسیون فوتبال با این مربی نیز مذاکراتی را انجام داد. با این حال پس از منتفی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی مذاکره با اسکوچیچ جدی‌تر شد و این مربی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است.

پیش‌نویس قرارداد اسکوچیچ آماده شده و طرفین در خصوص آخرین موارد به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند و قرارداد نهایی نیز به زودی به امضا می‌رسد. اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد، سرمربیگری اسکوچیچ تا 24 ساعت آینده به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

پیش از فسخ قرارداد اسکوچیچ با صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی درباره انتخاب وحید هاشمیان به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شده بود اما در نهایت مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد حضور اسکوچیچ به جمع‌بندی نهایی رسیدند.

این مربی 52 ساله سابقه هدایت تیم‌های ملوان، فولاد، خونه‌به‌خونه و صنعت نفت آبادان را در فوتبال ایران دارد.

تیم ملی فوتبال ایران روزهای 7 و 12 فروردین 99 در چارچوب مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به ترتیب میزبان هنگ‌کنگ و کامبوج خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    8 2
    تو این وضعیتی که خارجی ها همه می خوان از این مرز پرگهر در برن مربی بدی نیست.
  • سعید IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    3 13
    یعنی واقعا این مسئولین، با تعیین مربی سابق خونه به خونه، توقع رفتن ایران به جام جهانی رو دارن؟؟ چرا علی دایی نه؟چون مجیز مسئولا رو نمیگه؟
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
      10 1
      شما احتمالا جوونی و اولین و آخرین باخت ایران به عربستان تو استادیوم آزادی با مربی‌گری علی دایی یادت نیست. دایی بازیکن و انسان بزرگی بوده ولی هیچوقت بیشتر از یه مربی معمولی نبوده.
  • بهنام طاهری IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    1 3
    شما فکرمیکنید دراگان چیزی حالیشه نه این تعصب وپایداری وعلاقه به ابادان بچه های صنعت نفت بود که این نتایج رابدست اوردن دراگان یه ادم پول دوست ولجبازه اگه تیم ملی را نابود نکرد هرچی گفتید درسته
  • جلال US ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 4
    بنظرم نتیجه نمیگیریم.افتضاح میشه...مربی ایرانی خیلی بهتربود اسکوچیچ درحدتیم ملی اون هم مقدماتی جام جهانی نیست...حیف به بیت المال کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس