کد خبر 1038593
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
دربی

تا ساعت ۱۱:۴۵ امروز ۲۲ هزار و ۲۰۰ قطعه بلیت برای دربی فردا به فروش رفته است.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این در حالی است که تا ساعت ۱۱:۴۵ امروز ۲۲ هزار و ۲۰۰ قطعه بلیت توسط تماشاگران دو تیم خریداری شده است البته سایت بلیت‌فروشی دچار مشکلاتی است اما به گفته مسؤولان سازمان لیگ برای مسابقه فردا حدود ۶۰ هزار قطعه بلیت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت دربی؛ ۴۰۰ هزار تومان! +عکس

* نشست هماهنگی دیدار دو تیم از ساعت ۱۰ صبح امروز در سازمان لیگ برگزار شده و پرسپولیس با پیراهن، شورت و جوراب یکدست قرمز در مسابقه فردا به میدان خواهد رفت. علیرضا بیرانوند در این بازی مشکی‌پوش خواهد بود. استقلال نیز با پیراهن، شورت و جوراب یکدست آبی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت و دروازه‌بان این تیم لباس فسفری به تن خواهد کرد. همچنین پرسپولیس در این بازی از یک لباس جدید رونمایی خواهد کرد اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها با همان پیراهن بازی‌های گذشته در دربی ۹۱ به میدان بروند.

*در شرایطی که گفته می‌شد عارف غلامی می‌تواند تیم فوتبال استقلال را در مسابقه فردا همراهی کند، اما به نظر می‌رسد این بازیکن غایب آبی‌پوشان خواهد بود. کادر پزشکی آبی پوشان روز گذشته تأکید کرد که یزدانی و غلامی در اختیار کادر فنی هستند اما عصر دیروز شایعه شد که غلامی به بازی به پرسپولیس می‌رسد اما با توجه به اینکه این بازیکن از شرایط آمادگی بدنی دور است بعید است مجیدی از وی در ترکیب استفاده کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس