کد خبر 1038518
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
پدر جوان/نجات دختر

مرد جوان مصری پس از سقوط دخترش به داخل محوطه ریل قطار بلافاصله به پایین پرید و با سپرکردن بدن خود مانع حرکت اضافی دخترش و وقوع حادثه‌ای وحشتناک شد.

به گزارش مشرق، پدر همیشه برای فرزند خود یک قهرمان تلقی می‌شود، زیرا او برای تامین نیازهای فرزندانش و ساختن آینده آنها، جوانی خود را فدا می‌کند. پدر حتی در مواقع خطر نیز جانش را برای حفظ جان فرزندانش به خطر می‌اندازد و حاضر است آن را فدا کند. مانند یک پدر جوان اهل مصر که هنگامی که جان دخترش در معرض خطر جدی قرار گرفت دست به اقدامی باورنکردنی زد.

این مرد پس از آنکه دختر خردسالش در داخل محوطه ریل قطار و کنار یک قطار در حال عبور سقوط کرد بلافاصله به پایین پرید و با سپرقراردادن جان خود مانع وقوع یک تراژدی شد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام حیرت انگیز این پدر مصری را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که قطار با سرعت زیادی در حال ترک ایستگاه است این مرد با سپرقراردادن بدن خود روی دخترش مانع حرکت او شده و جانش را نجات می‌دهد. این در حالی بود که به دلیل فاصله بسیار کم این دختر تا قطار، کوچکترین حرکت او می‌توانست به قیمت از دست دادن جانش تمام شود. هنوز هویت این مرد و دخترش مشخص نشده است.

این ویدئو اولین بار توسط کاربری با نام " جِنان موسا " در توئیتر منتشر شد. این ویدئو علاوه بر جذب بسیاری از کاربران تاکنون بیش از ۶۷۰۰ بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آفرین به این پدر فداکار. این دختر زندگی اش را به پدرش مدیون است. او باید بداند که پدرش یک قهرمان واقعی است.»

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    76 8
    سلام به پدر تمام شیعیان حتی ضعفا ؛ امیرالمومنن علی بن ابی طالب ( ع ) که با برای نجات بشریت از زندگی ؛ عمر و خانواده اش گذشت. برای دختر ؛ پدر خیییلییی مهمه و واقعا یک قهرمان و یکی از این علاقه ها هم به دلیل اینکه دخار برای اولین بار جنس مذکر ئ نزدیک به خودش رو میبینه حسی فوقولاده ای داره و سپس پدرم که جونش برای دخترش در میره دیگه هیچی ...
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      25 0
      آفرین به شما با این یادآوری نمادین دلم رو جلا داد
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    33 0
    پدر مظهر گذشت، تلاش و...
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    22 0
    پدر پدر پدر و باز هم پدر ، گرچه مادر چیز دیگریست
  • حسين DE ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    29 0
    سر تعظيم در برابر گذشت و فداكارى پدر.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    21 0
    وقتی خونواده داشته باشی همینه دیگه.. خانواده، حلال زادگی. چیزی که لیبرال ها به شدت باهاش مبارزه می کنن
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    20 6
    سالها توی کشور ما کار شده که ابهت پدر شکسته بشه تا در نتیجه خانواده نابود بشه. بیشترین کاری که می کنن اینه که شهوت را به دروغ عشق می نامند و چون غیرت پدر و مرد مانع این شهوت است، این غیرت را امری مذموم معرفی میکنند که باید از بین برود چون مانع عشق است.
  • آذربایجانی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    16 0
    به افتخار پدرامون اونایی که مردن صلوات اونایی که زندن سلامت باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس