کد خبر 1038329
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
نتیجه ناکامی دشمنان در نقشه های شوم خود چیست؟/

دشمن از راه نفوذ و استحاله، توطئه و اهداف خود را پیگیری می‌کند تا در مقابل جریان ارزشی انقلاب بایستد.

به گزارش مشرق، «سران آمریکا می‌گفتند در آبان‌ماه کار ایران دیگر تمام است!» این کلید واژه بخشی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با پرستاران در تاریخ یازدهم دی امسال است.

ایشان در این دیدار بیان کردند: یکی از مسئولان بلندپایه کشور به تازگی به من گفت یک سیاستمدار خارجی به او گفته، (ابتدای اغتشاش‌های آبان) در واشنگتن بوده و سران سَفیه آمریکا خوشحال بودند و می‌گفتند: کار ایران تمام است. اما آن مقام مسئول  به او می‌گوید: ایران قوی است و در مقابل چنین قضایایی می‌ایستد. ولی آنها گفته بودند که نه، این قضیه فرق دارد؛ کاشف به عمل آمده بعد چندروز که قضایا تمام شد، آمریکایی‌ها خیلی ناراحت بودند که این قضیه به جایی نرسید!

بیشتر بخوانید:

مثال فوق بخشی از اهداف آمریکایی‌ها در این چهل سال اخیر علیه کشورمان و آن «استحاله جمهوری اسلامی است»؛ در این گزارش به بررسی ۱۰ سال فتنه انگیزی و طرح‌های شوم علیه مردم، نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران می‌پردازیم:

مردمی که همیشه اعتراض و اعتشاش را به خوبی تشخیص دادند

خرداد سال ۸۸ هنوز رأی‌گیری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پایان نیافته بود و مردم در تهران و برخی شهرهای بزرگ در پای صندوق‌های رأی بودند که یکی از کاندیدا در مصاحبه‌ای با خبرنگاران داخلی و خارجی، خود را پیروز انتخابات معرفی کرد. با اعلام نتایج انتخابات، "دروغ تقلب" رمز فرمان آشوب شد و کشور را هشت ماه دچار تلاطم اردوکشی‌های خیابانی به ویژه هتک حرمت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) کرد. آشوب برای غلبه بر حریف نبود! بازخوانی شعارهای شورش‌های خیابانی نشان می‌دهد آنها اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف قرار داده‌اند؛ چندی نگذشت که راهپیمایی نهم دی تمام نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقشه برآب کرد و مردم حماسه عاشورایی علیه اغتشاشگران و بی حرمتی به حضرت سیدالشهدا (ع) ایجاد کردند.

نتیجه ناکامی دشمنان در نقشه های شوم خود چیست؟/

۲ سال بعد کشور با اغتشاشات ۹۶ مواجه شد؛ اغتشاشاتی که ابتدا با اعتراض‌های مردمی با محوریت «نه به گرانی» آغاز شد، اما طولی نکشید که همین اعتراضات تبدیل به اغتشاشات شد و معادله اغتشاش جایگزین اعتراض شد؛ اما مردم در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی با راهپیمایی خودجوش راه اعتراض از اغتشاش را جدا کردند.
امسال در اواسط سال طرح مدیریت مصرف سوخت توسط دولت اعلام شد؛ این بار نیز عده‌ای از مردم در شهرهای مختلف کشور با حضور خود در خیابان نسبت به نحوه اجرای این طرح اعتراض داشتند. اعتراضاتی که این بار با یک سناریوی از پیش تعیین شده توسط اتاق فکر دشمنان این مردم به حاشیه رفت. تخریب اموال عمومی، تشویش اذهان عمومی و غیره  از جمله خسارت‌های اغتشاشات آبان امسال بود.

ابعاد اغتشاشات امسال به تعبیر سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران از فتنه ۸۸ و ۹۶ گسترده‌تر بود. چندی طول نکشید که مردم با بصیرت در راهپیمایی‌های جداگانه در کشور و با حضور خود این موضوع را به خوبی به تصویر کشیدند که به آتش کشیدن و تخریب اموال عمومی را نمی‌توان اعتراض نامید.

دخالت‌های نابجایی که باعث رسوایی  آمریکایی‌ها می‌شود

دخالت در امور اجرایی و سیاسی کشورها کار همیشه مسئولان آمریکایی بوده و هست. این بار پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده نظر بی‌اساس خود را درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت: انتخابات مجلس ایران ۲ماه دیگر برگزار می‌شود، اما نظام از همین حالا با رد صلاحیت یک‌هزار نامزد مشغول تقلب است. ما در کنار مردم ایران، مردمی که فقط می‌خواهند صدایشان شنیده شود، می‌ایستیم.

این توییت بلافاصله با واکنش جدی سخنگوی شورای نگهبان  مواجه می‌شود و  کداخدایی در این‌باره گفت: انتخابات هنوز شروع نشده، بحث تقلب و دستکاری در انتخابات را مطرح می‌کنند و این به دلیل آن است که می‌دانند دموکراسی و انتخابات در جمهوری اسلامی ایران واقعی است و مردم ایران اسلامی با جان و دل در انتخابات شرکت می‌کنند.

نتیجه ناکامی دشمنان در نقشه های شوم خود چیست؟/

کدخدایی افزود: پمپئو جواب بدهد که در آمریکا برای انتخابات هر دو مجلس چند نفر ثبت‌نام می‌کنند؟ یا برای انتخابات ریاست‌جمهوری چند نفر رقابت می‌کنند؟ آیا برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۲۰۰ نفر را داشته‌اید که ثبت‌نام کرده باشند و یا برای انتخابات مجلس، ۱۶ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند؟ بنابراین تأیید نشدن تعدادی از این ثبت‌نام‌کنندگان را بهانه‌ای برای دستکاری انتخابات مطرح می‌کنند و این‌گونه می‌خواهند مردم‌سالاری واقعی ایران اسلامی را خدشه‌دار نشان دهند که البته این دروغ‌ها را مردم باور نکرده و نمی‌کنند.

 سیلی محکمی که جایش ماند

صبح روز ۱۳ دی امسال از روزهای سخت کشور بود و خبری تلخ تمام کشور را فرار گرفت؛ سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل در حمله بالگردهای آمریکایی به خودروی حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد، شهد شیرین شهادت را سر کشید و به یاران شهیدش پیوست.
اگرچه آمریکایی‌ها بعد از این خباثت صحبت‌های بی‌اساسی را بیان کردند، ولی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و شهدای مقاومت نشان دهنده سیلی بزرگی به آمریکایی‌ها بود. سردار شریف، سخنگوی سپاه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی می‌گوید: وقتی پیکر سردار را به کشور آوردند در پنج شهر اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع شد و ۲۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و  ایران داغدار این حادثه بزرگ شد.

دلقکی که دست پیش گرفت که پس نیفتد!

به دنبال حمله ارتش تروریستی ایالات متحده آمریکا به خودروی سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، ایران در بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد؛ در این حمله شماری از نظامیان تروریست آمریکایی به هلاکت رسیدند و واشنگتن از ارائه آمار واقعی تلفات این حمله موشکی هراس دارد!

نتیجه ناکامی دشمنان در نقشه های شوم خود چیست؟/

آمریکایی‌ها آخرین سناریوی شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران را با بزرگنمایی و سیاسی‌سازی سقوط هواپیمای اوکراینی در پیش گرفتند؛ موضوعی بعد از اثبات شدن خطای انسانی در اصابت موشک به این هواپیما توسط جمهوری اسلامی. بلافاصله رهبرمعظم انقلاب، دولت و سپاه پاسداران نسبت به این اتفاق ابراز تأسف کردند و حتی برخی از خانواده جانبختگان این هواپیما نسبت به این بزرگنمایی آمریکایی‌ها اعلام برائت کردند.

قوی بودن در برابر شرارت‌های آینده دشمنان

حالا بعد از شرارت‌های مختلف آمریکایی‌ها و دشمنان این نظام، قطعا ممکن است سناریوی‌های شوم دیگری علیه جمهوری اسلامی در دستور کار باشد؛ از سویی در اسفند ماه، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است، باید مراقبت‌های لازم از نقشه‌های آن طرفی‌ها توسط مردم و مسئولان انجام گیرد؛ به عبارتی دشمن ۴۰ سال استحاله جمهوری اسلامی را مد نظر دارد به ویژه در این ۱۰ سال اخیر فتنه‌های زیادی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی به پا شده است.

نتیجه فتنه و شرارت‌های مختلف اگرچه با خسارت‌های متفاوتی مواجه بوده، اما در نهایت نتیجه آن ۱۰ سال ناکامی بوده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه اخیر فرمودند: «تنها راه در پیش پای ملّت ایران عبارت است از «قوی شدن»؛ باید تلاش کنیم قوی شویم؛ ما بحمدالله دارای قدرتیم و به توفیق الهی قوی‌تر هم خواهیم شد. البتّه قدرت فقط قدرت نظامی نیست؛ اقتصاد کشور باید قوی شود، جهش علمی و فناوری باید ادامه پیدا کند؛ پشتوانه همه این‌ها هم حضور مردم عزیزمان در صحنه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس