نظامیان آمریکا

منابع سوری در حومه الحسکه از تحرکات ارتش تروریستی آمریکا برای چنگ اندازی بر مناطق جدیدی در سوریه با هدف توسعه پایگاههای خود در اطراف تاسیسات نفتی سوریه و سرقت نفت آن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، منابع رسمی سوری و عشایری در حومه الحسکه از تحرکات ارتش تروریستی آمریکا برای چنگ اندازی بر مناطق جدیدی در سوریه با هدف توسعه پایگاه‌های خود در اطراف تأسیسات نفتی سوریه و سرقت نفت آن خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا دو پایگاه خود را در حسکه و دیرالزور گسترش می‌دهد

این منابع بیان کردند: نظامیان آمریکایی به اشغال اراضی کشاورزی شخصی و برخی دیگر که متعلق به دولت سوریه است، با همکاری نیروهای قسد (کردهای مورد حمایت آمریکا) ادامه می‌دهند.

منابع مذکور اینکه شهروندان سوری زمینی به اشغالگران آمریکایی فروخته یا اجاره داده باشند را به شدت تکذیب کردند.

این منابع افزودند: نظامیان آمریکایی در راستای توسعه قلمرو نظامی در پایگاه غیرقانونی القصرک در تل بی‌در شمال حسکه حرکت می‌کنند و اخیراً ۴۵ محموله سلاح سنگین و ادوات زرهی و تجهیزات لجستیکی به منطقه منتقل کرده‌اند.

بامداد روز گذشته نظامیان آمریکایی در اطراف پایگاه‌های خود در میادین نفتی سوریه در حومه حسکه تجهیزات نظامی جدیدی وارد کردند.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد: بامداد روز گذشته ارتش آمریکا کاروانی شامل ۵۰ محموله ادوات لجستیکی و خودروهای نظامی از طریق گذرگاه غیرقانونی سیمالکا با عراق به شهر قامشلی منتقل کرده و آنها به غرب حس که منتقل کرده است. آمریکایی‌ها حضور غیرقانونی خود را در میادین نفتی العمر در حومه دیرالزور و پایگاه القصرک در حومه حسکه تقویت کرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    3 0
    خوب حتی یک نوجوان انقلابی هم در سوریه نیست تلویزیون نشان می داد یک چوپان ایرانی خودش دست تنها یک هلی کوپتر امریکایی را بدون هماهنگی با سپاه و ارتش از روی غیرت ایرانی و لرش در ایلام سرنگون کرده بود سوریه چنین مردانی ندارد
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
      1 1
      چه چوپان زرنگی !!! حالا بگو با چوب دوستی هلی کوپتر آمریکای رو سرنگون کرده بود یا با ستگ¿¿¿¿؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس