کد خبر 1038090
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
قالبیاف

این رفتار اصلاح طلبان را بارها تجربه کردیم و طبیعی است که عدم کارآمدی آنها موجب شده که دنبال آن باشند که افراد کارآمد را در جناح انقلابی و اصولگرا تخریب کنند.

به گزارش مشرق، سیدمهدی هاشمی در گفتگو با کمپین مجلس نو درباره علت تمرکز اصلاح طلبان برای تخریب قالیباف گفت: رقیب نقطه قوت های طرف مقابل را تخریب می کند چون از آنها نگران است، ترس دارد و احساس ضعف می کند. 

بیشتر بخوانید:

قالیباف: اگر خواهان پیشرفت هستیم باید بلد باشیم با مردم کار کنیم

قالیباف: شرمنده این مردم با معرفت هستیم +عکس

وی افزود: اصلاح طلبان عملکرد قابل قبولی در دولت، مدیریت شهری و مجلس نداشتند و برای آنکه سمت و سوی مطالبات عمومی را از قول ها و وعده های انتخاباتی خود منحرف کنند؛ امروز شاهدیم به مباحث حاشیه ای می پردازند تا فرافکنی انجام دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: این رفتار اصلاح طلبان را بارها تجربه کردیم و طبیعی است که عدم کارآمدی آنها موجب شده که دنبال آن باشند که افراد کارآمد را در جناح انقلابی و اصولگرا تخریب کنند.

هاشمی تأکید کرد: در انتخابات مجلس قرار است کارآمدی ها در مقابل ناکارآمدی قرار بگیرد و سنجش شود. وقتی اصلاح طلبان در حوزه کارآمدی حرفی برای گفتن ندارند، طبیعی است که کارآمدی های جناح رقیب را تخریب می کنند تا توجه افکارعمومی از ناکارآمدی های آنها منحرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    7 1
    مردم بزرگوار تهران زحمات جهادی قالیباف را با فریب‌کاری برخی ناکارآمدها فراموش نخواهند کرد!
  • مهرناز IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    6 0
    قالیباف " یک مدیرکارامدکه " مورد حسادت خیلی از اصلاح طلبان قراردارد " تخریب او همان قدر احمقانه است " که اصلاح طلبان بخواهند ناکارامدی خودرا " این چنین " سرپوش بگذارند.
  • alimohsen IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    5 0
    کار وقتی برای رضای خدا و خلق خدا باشه همه دنیا جمع بشن نمیتونن هیچ غلطی بکنن چاه کن همیشه ته چاه است مردم 2 دی مشخص میکنن کی کارامد هست کی کارامد نیست
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    9 0
    همه چیز قالیباف روست . جز خدمت به نظام کاری نکرده نه کلید داشته نه بنفش و سبز و اینها بوده. هم جنگیده هم خدمت کرده. وقتشه مردم اراجیف رو از حق تشخیص بدهند وگرنه وضع از الان هم بدتر خواهد شد.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    1 5
    دردنیا رسانه ای وجودندارد که ازیک فرد متهم شده دفاع کند-مگر اینکه آبشخوراون رسانه واون متهم یکجا باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس