نفتالی بنت نمایه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سفر به واشنگتن و دیدار با وزیر دفاع آمریکا، درباره موضوعات ایران و معامله قرن گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه) برای گفت‌وگو درباره موضوع ایران به آمریکا سفر می‌کند.

بنت در جریان این سفر، که اولین سفر وی به واشنگتن به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است، با «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات پنتاگون دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

شرط حماس برای موافقت با سفر هیأت رام‌الله به نوار غزه

داماد ترامپ: اسرائیلی‌ها نباید در پذیرش شناسایی کشور فلسطین ریسک کنند!

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع»، وی قرار است با اسپر و مقامات آمریکایی، درباره «ستیزه‌جویی ایران و تلاش برای تثبیت [حضور نظامی] در سوریه و اهداف ایران در دستیابی به تسلیحات اتمی» گفت‌وگو کند.

بر این اساس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است در دیدار با دیگر مقامات آمریکایی از جمله اعضای مجالس نمایندگان و سنای آمریکا، درباره موضوع معامله قرن و سیاست‌های امنیتی تل‌آویو صحبت کند.

رئیس‌جمهور آمریکا هفته قبل در نشست خبری همراه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شد و مقرر گردید که تنها بخش‌هایی از شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دیده بان IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    وقتی آمریکای جنایتکار ترور دولتی میکنه (شهادت حاج قاسم ویارانش)وپنتاگون باافتخار این تروررا به دستوررئیس جمهورش اعلام میکنه و....،بهترنیست به جای وزارت دفاع آمریکا بگیم وزارت جنگ آمریکای تروریست؟! پس چه زمانی ازلاک دفاعی خارج میشیم؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس