ارتش سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه ضمن اعلام خبر آزادی دو روستا در استان ادلب، اعلام کرد که حملات نیروهای ترکیه به مواضع ارتش سوریه هیچ خسارت جانی یا تأسیساتی در بر نداشته است.

به گزارش مشرق، منابع ارتش سوریه به خبرگزاری سانا خبر دادند که در حملات ادعایی ترکیه در استان ادلب هیچ نیرویی کشته یا زخمی نشده و خساراتی نیز وارد نیامده است.

وزارت دفاع روسیه هم با تکذیب ادعای حمله جنگنده‌های ترکیه‌ای به ارتش سوریه، گفت که هواپیماهای ترکیه‌ای حتی وارد حریم هوایی سوریه هم نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ارتش ترکیه به مسکو درباره تحرکاتش در «ادلب» اطلاع نداده بود

این تکذیب‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که «رجب طیب اردوغان» صبح امروز به صراحت مدعی شد که  ارتش ترکیه در فاصله کوتاهی بعد از کشته‌شدن چهار نظامی و زخمی شدن نُه نفر از این کشور، چهل موضع ارتش سوریه را هدف قرار داده که در حمله حداقل ۳۰ تا ۳۵ سرباز سوری کشته شده‌اند.

رئیس‌جمهور ترکیه گفت که آنکارا مصمم است عملیات در شمال سوریه را ادامه دهد و به هر حمله‌ای علیه نظامیان ترکیه‌ای واکنش نشان خواهد داد.

وزارت دفاع ترکیه امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دست‌کم چهار نظامی این کشور در حملات «ادلب» سوریه کشته و نُه نظامی ترکیه نیز زخمی شده‌اند. «مرکز آشتی روسیه» ساعاتی پس از این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد که دلیل هدف قرار گرفتن نیروهای ترکیه، عدم هماهنگی خود آن‌ها برای جابه‌جایی بوده و می‌بایست پیش از هر جابه‌جایی نیروهای روسیه و سوریه را در جریان قرار می‌دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یک جانباز IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    11 6
    مداخله در کشور دیگری با این وقاحت آیا درست است اگر چند هزار نفر مسلح به یکی از استان های ترکیه بروند و کشور همسایه هم آنها را حمایت کند اردوغان چه عکس العملی خواهد داشت . آقای اردوغان به خودت بیا دیگر حاج قاسم نیست تا اینبار نجاتت۶ بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس