اصفهان| فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا از بیمارستان مرخص شد‌

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرخص شدن فرد مشکوک به ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: آخرین وضعیت این بیمار مشکوک را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردیم.

به گزارش مشرق، آرش نجیمی درباره اخباری که مبنی بر قرنطینه شدن فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان منتشر شده بود، اظهار داشت: این فرد از کارکنان فرودگاه اصفهان بود که با علایم تب و سرفه مورد معاینه و بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود به منظور احتیاط در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: همه تلاش ما این است که احتیاط را رعایت کنیم بنابراین به دلیل رعایت همه جوانب امر، این فرد در بیمارستان بستری شد و آزمایش وی برای وزارت بهداشت ارسال شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از رفع علایم بیماری در این فرد خبر داد و گفت: مراقبت‌های لازم از این فرد صورت گرفت، علایم مشکوک به بیماری در این فرد اما امروز برطرف شد و با رفع خطر مشکوک بودن به ابتلا به کرونا این فرد حوالی ظهر امروز از بیمارستان مرخص شد.

وی ادامه داد: ما مراتب موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم و دلیل اعلام اخیر وزارت بهداشت مبنی بر مشکوک بودن این فرد به کرونا که در رسانه‌ها منتشر شده است، به دلیل تاخیر زمانی در انتشار موضوع بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    23 3
    خدا روشکر
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    2 0
    ا این به بعد هر کس تو فرودگاه سرفه کنه باید قرنطینه بشه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس