کد خبر 1037474
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
نجات پسربچه ۱۱ ساله از زیر بهمن

تیم امداد روستایی خانه هلال روستای کهنموی اسکو با کمک اهالی و نیروهای هلال احمر توانستند پسربچه ۱۱ ساله‌ را زنده از زیر بهمن نجات دهند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، محمد یوسفی‌پور رئیس جمعیت هلال احمر اسکو در تشریح عملیات مذکور اظهار داشت: به دنبال سقوط بهمن در روستای کهنمو و گرفتار شدن پسر بچه ۱۱ساله زیر کوهی از برف، با توجه به اعلام یکی از اهالی روستای کهنمو در ساعت ۱۲:۳۰ ۱۲ بهمن مبنی برسقوط بهمن در محله صالح‌آباد روستای کهنمو،بلافاصله با فراخوان تیم امداد روستایی خانه هلال روستای کهنمو و حضور به موقع در محل حادثه، با همکاری و کمک اهالی روستا و دهیاری، پس از یک ساعت عملیات جستجو و نجات پسربچه ۱۱ساله زنده از زیرکوهی از برف نجات یافت.

وی تاکید کرد: در ادامه عملیات و پس از انجام اقدامات لازم و کمک‌های اولیه، مصدوم جهت مداوا و درمان به مرکز درمانی انتقال داده شد.

لازم به یاد آوری است، در این عملیات یک تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز و دو تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات گمیچی و عوامل بخشداری اسکو و شهرداری اسکو نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 0
    بازیگر فیلم سلطان قلبها اهل این روستا بود اقای مسن که تار میزد
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    13 0
    عزیزم ، الحمدالله که زنده و سالمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس