دنیای دیجیتال مارکتینگ دنیای رقابتهای نفسگیر است. هرسایت یا برندی با روشها و استراتژیهای مختلف سعی میکند از رقیبهایش جلو بزند و سهم بازار بیشتری را بگیرد. رپورتاژ آگهی یکی از این استراتژیهاست. در ادامه به شما خواهیم گفت رپورتاژ آگهی چیست و انتشار رپورتاژ آگهی در رسانهها چه تاثیری روی کسب و کار شما دارد. در ضمن با بهترین پلتفرم رپورتاژ در ایران که با بیش از 300 رسانه و خبرگزاری همکاری دارد آشنا خواهید شد.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ فرصتی است که شما از یک رسانهی معتبر میگیرید تا خودتان و برندتان را نشان دهید و افراد زیادی با خدمات، محصولات و سرویسهای شما آشنا شوند. رپورتاژ آگهی در وهلهی اول با تبلیغات شروع شد. روزنامهها و مجلاتی که بیشتر از بقیه خوانده میشدند محلی برای انتشار رپورتاژ خبری بودند.
بعدها با ظهور اینترنت و خبرگزاریها و رسانههای آنلاین رپورتاژ آگهی در مقیاسی بسیار بزرگتر استفاده شد. حالا نهتنها اثر تبلیغاتی دارد. بلکه اثرات مارکتینگ هم به آن اضافه شدهاند. اما چطور؟
اثرات رپورتاژ آگهی روی سایت و کسب و کار شما
سئوکارها با رپورتاژ به خوبی آشنا هستند. چون لینکسازی خارجی یا همان بکلینک ستون فقرات سئو است. فاکتوری مهم در رتبهبندی سایتها در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. هرچقدر سایتی که به شما لینک میدهد قویتر باشد (اصطلاحا میگویند قدرت دامنهی بیشتری داشته باشد) تاثیر و کیفیت لینک هم بالاتر میرود. در واقع سئو سایت با رپورتاژ یکی از اصلیترین تکینک های سئو به حساب میآید.
· شما در هر رپورتاژ میتوانید تعدادی لینک فالو داشته باشید. لینک فالو از یک سایت باکیفیت روی کلیدواژه هایی که دوست دارید. روی کلیدواژه های مهم برای کسب و کارتان. این لینک ها تاثیر بسیار زیادی روی سئو سایت شما دارند.
· تاثیر بعدی Brand Awareness یا آگاهی از برند است. هر برندی سعی میکند بیشتر دیده شود و افراد بیشتری با آنها آشنا شوند. از این جهت انتشار رپورتاژ آگهی در یک سایت پربازدیدو پرترافیک شما را به افراد بسیار زیادی معرفی میکند و یک فرصت برای جذب مشتری است.
· کمپینهای فصلی و تخفیفها و محصولات جدیدتان را به راحتی به مشتریان معرفی میکنید.
· این روش مارکتینگ نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد. چون به صورت همزمان هم اثر تبلیغاتی دارد و هم روی سئو سایت تاثیر دارد.
· هم برای کسبوکارهای کوچک یا به اصطلاح کسبوکارهای خانگی آنلاین میتواند مورداستفاده قرار بگیرد وهم برندهای بزرگ از این استراتژی قدرتمند استفاده میکنند.
در انتشار رپورتاژ باید به چه نکاتی توجه کرد؟
هر رپورتاژی رپورتاژ باکیفیت نیست. همهی رپورتاژ ها تاثیر یکسانی ندارند. حتی خود فرایند نگارش تا انتشار رپورتاژ هم به یک استراتژی نیاز دارد. چند نکتهای که باید در انتشار رپورتاژ آگهی به آنها توجه داشته باشید در ادامه آورده شدهاند.
· نگارش متن رپورتاژ: متناسب با خدمات و محصولات برند و با تکیه بر ویژگیها و مزایاهایی که یک برند برای مشتریانش دارد.
· انتخاب تیتر ترغیبکننده برای رپورتاژ: تا کاربران نسبت به موضوع کنجکاو شوند و روی آن کلیک کنند.
· انتخاب سایتها و رسانههایی که بیشترین مخاطب هدف شما را دارند: به طور مثال اگر شما یک کسب و کار در حوزهی مد و لباس هستید مسلما بهتر است در سایتهای مرتبط با این حوزه رپورتاژ منتشر کنید.
· انتخاب سایتهایی که تاثیر بیشتری در سئو سایت دارند یا لینکهای باکیفیتتری دارند. در اینجا شاخصی به نام DA یا Domain Authority هم دخالت دارد و هرچه این شاخص بالاتر باشد تاثیر بیشتر روی سئو دارد.
به یک استراتژی قدرتمند برای انتشار رپورتاژ نیاز دارید؟ با بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی در ایران آشنا شوید.
تریبون؛ تریبونی قدرتمند برای برند شما
تریبون به عنوان پلتفرم رپورتاژ آگهی با بیش از 300 رسانه معتبر و شاخص همکاری دارد. احتمالا بسیاری از این رسانهها را میشناسید و میدانید که چقدر قدرتمند هستند و چقدر میتوانند روی کسب و کار شما تاثیر داشته باشند.
300 رسانهی معتبر در انتظار شما هستند تا نام برند شما را بولدتر و بزرگتر کنند و سئو سایت شما را قدرتمندتر کنند. اما میدانید که رپورتاژ آگهی برای کسبوکارها نیاز به یک بودجه هم دارد. مهمترین مزیت تریبون نسبت به سایر پلتفرمهای رپورتاژ آگهی این است که قیمت رپورتاژ آگهی و تعرفه رپورتاژ آگهی دقیقا همان تعرفههایی هستند که خود رسانه یا خبرگزاری اعلام کرده است. در حقیقت شما این رپورتاژها را با تعرفه ای دقیق و کاملا مشخص دریافت خواهید کرد. خرید رپورتاژ آگهی نبست به پلتفرمهای مشابه به مراتب پایینتر است.
تخفیفها و پیشنهادات ویژهای هم در انتظار شما هستند. همین حالا هم میتوانید با تخفیف بسیار بالایی اقدام به خرید رپورتاژ آگهی موردنظرتان را از رسانهی معتبر موردنظرتان نمایید. به مرور زمان هم با افزایش حجم رپورتاژها این تخفیفها بیشتر و بیشتر میشوند و پیشنهادات ویژهای هم در پنلتان دریافت خواهید کرد.
سایز مزایای تریبون هم عبارتند از:
· گستردگی رسانهها: در هر حوزهای که فعالیت دارید میتوانید خبرگزاریها و رسانههای مرتبط با آن را به راحتی پیدا کنید.
· نوشتن رپورتاژ: رپورتاژهای حرفهای و با تاکید بر مزایای اصلی برند شما نوشته میشوند که نرخ کلیک بالایی هم دارند.
· انتشار در برنامهی زمانی مشخص شده: انتشار رپورتاژها در زمان مشخصشده و متناسب برنامه صورت میگیرد.
· گزارشات دقیق: میتوانید تعداد گزارشات، وبسایتها، حجم گزارشات و تاریخ انتشار دقیق و سایر اطلاعات ضروری را در پنلتان ببینید.
· امکان خرید پکیجهای مجموعهای: اگر همچنان دوست دارید تخفیف بیشتری بگیرید و قیمت تمام شده برای شما کمتر شود میتوانید از پکیجهای رپورتاژی تریبون استفاده کنید. گروههای رسانهای برای انتشار گروهی رپورتاژهای شما در این پکیجها قرار داده شدهاند و بسیار بهصرفهتر هستند.
با تریبون خرید رپورتاژ آگهی با بهترین قیمت رپورتاژ آگهی و بهترین کیفیت را تجربه کنید. برندتان را با صدایی رسا و قدرتمند به دیگران معرفی کنید و به فعالیتهای دیجیتال مارکتینگتان شتاب بیشتری بدهید. این تریبون را از دست ندهید.
**این محتوا تبلیغاتی است**