خدمات مقاوم سازی نمای ساختمان شامل پیچ رولپلاک نمای ساختمان می‌باشد و خدمات زیبا سازی نمای ساختمان نیز شامل رنگ آمیزی و نورپردازی نمای ساختمان است. هر یک از این خدمات به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارند. خوشبختانه شرکت الو ارتفاع به عنوان بهترین و تخصصی‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات نمای ساختمان، هر یک از این خدمات را به صورت کاملا حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌دهند. از سایر خدمات این شرکت می‌توان به رنگ‌آمیزی چوب ترموود، عایق‌کاری نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع ساختمان و سند بلاست نمای ساختمان اشاره کرد. درصورتی که به هر یک از این خدمات نیاز داشتید می‌توانید با شرکت الو ارتفاع تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز پس از اعزام به محل مورد نظر هر یک از خدمات نمای ساختمان که مورد نظر شماست را به صورت حرفه‌ای به شما ارائه دهند. در ادامه شما را با سه نمونه از بهترین خدمات تخصصی شرکت الو ارتفاع آشنا خواهیم کرد.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان

همانطور که می‌دانید بیشترین متریالی که برای ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، سنگ نما است. چراکه سنگ شیک‌ترین و لوکس‌ترین متریال برای زیباسازی نمای ساختمان است. از این‌رو سنگ به عنوان پر استفاده‌ترین متریال در نمای ساختمان شناخته می‌شود که کاربران زیادی استفاده از آن را در نمای ساختمان نسبت به سایر متریال‌ها ترجیح می‌دهند. البته سنگ در کنار ظاهر زیبایی که دارد از معایبی هم برخوردار است که شامل: وزن زیاد و هزینه زیاد می‌باشند. وزن زیاد سنگ و بروز عوامل دیگری مانند جرم‌پذیری سنگ نما که موجب فرسایش آن می‌شود، ممکن است موجب شود که سنگ پس از مدتی از روی نمای ساختمان سقوط کند و آسیب‌های مالی و جانی زیادی به بار آورد. از این‌رو کاربران از شرکت‌هایی که خدمات ساختمان را ارائه می‌دهند درخواست می‌کنند که سنگ‌های نمای ساختمان را پیچ رولپلاک کنند. خدمات پیچ رولپلاک نمای ساختمان شامل سوراخ کردن سنگ نما و پیچ کردن آن به نمای ساختمان می‌باشد که موجب محکم سازی سنگ نمای ساختمان می‌شود و از سقوط سنگ نما و همچنین بروز آسیب‌های مالی و جانی جلوگیری می‌کند.

رنگ آمیزی نمای ساختمان

نمای ساختمان‌ها با گذشت مدت زمانی بر اثر شرایط جوی مختلف مانند بارش باران و تابش شدید نور خورشید، تازگی و جلوه زیبای روز اول خود را از دست می‌دهند. اما می‌توان با رنگ آمیزی نمای ساختمان به زیبا سازی مجدد آن کمک چشم‌گیری کرد. مراحل رنگ آمیزی نمای ساختمان شامل: شستشوی کامل نما برای جلوگیری از پوسته شدن رنگ نمای ساختمان و کاهش کیفیت رنگ آمیزی، ترمیم، مرمت و درزگیری سطوح مربوط به وسیله بتونه‌های مخصوص، اجرای عملیات آسترسازی نمای ساختمان با استفاده از پرایمرهای مرغوب و مرتبط با رنگ انتخاب شده و اجرای عملیات رنگ آمیزی نما به وسیله قلم، غلتک یا پیستوله‌های رنگ آمیزی بسته به شرایط ساختمان می‌باشد.

نورپردازی نمای ساختمان

یکی دیگر از خدمات زیبا سازی نمای ساختمان، علاوه‌بر رنگ آمیزی آن، نورپردازی نمای ساختمان است. نورپردازی نمای ساختمان جلوه و زیبایی خاصی را در نمای ساختمان ایجاد می‌کند. این روش از زیبا سازی نمای ساختمان بیشتر در نمای ساختمان‌های تجاری و فروشگاه‌های بزرگ اجرا می‌شود که تا علاوه‌بر ایجاد جلوه بصری در نمای ساختمان موجب جذب مخاطبان شود. از این‌رو نورپردازی نمای ساختمان به عنوان یکی از اصول طراحی و زیبا سازی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نورپردازی ساختمان از وال واشرهای LED استفاده می‌شود. درواقع وال واشرهای LED از قابلیت قرارگیری در بالا و پایین نمای ساختمان برخوردار هستند. این وال واشرها در رنگ‌های متنوع موجود می‌باشند که بر روی نمای ساختمان نصب شده و نورهای کمرنگ بسیار زیبایی را به جلوه بصری نمای ساختمان می‌افزایند و زیبایی فوق‌العاده‌ای به نمای ساختمان می‌دهند. البته از جت لایت‌ها، چراغ‌های دکوراتیو و ریسه‌های ال ای دی نیز برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌شود. اگر شما هم تمایل دارید برای زیبا سازی نمای ساختمان خود از نورپردازی ساختمان استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم، خدمات نورپردازی نمای ساختمان خود را به شرکت الو ارتفاع بسپارید. شرکت الو ارتفاع با برخوردار بودن از کارشناسان متخصص خدمات نورپردازی نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهد. از همه مهم‌تر اینکه نیروهای مجرب و خبره شرکت الو ارتفاع با استفاده از طناب و بدون داربست به نورپردازی نمای ساختمان می‌پردازند از این‌رو با سرعت بالاتر و با هزینه کمتر نورپردازی نمای ساختمان را اجرا می‌کنند.

download

اکنون که با اهمیت نورپردازی و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهت زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان به خوبی آشنا شدید بهتر است انجام پروسه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی، شرکت الو ارتفاع بسپارید. شرکت الو ارتفاع از تیم مجربی در زمینه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان برخوردار است که از روش‌های رنگ‌آمیزی نمای ساختمان و نورپردازی آن برای زیباسازی آن استفاده می‌کنند و همچنین برای مقاوم‌سازی نمای ساختمان نیز از پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما با طناب استفاده می‌کنند. زمینه‌های فعالیت این شرکت به شرح زیر است:

· شست‌وشوی نمای ساختمان

· رنگ‌آمیزی نمای ساختمان

· نورپردازی نمای ساختمان

· رنگ‌آمیزی چوب ترموود

· عایق‌کاری نمای ساختمان

· پوشش درز انقطاع ساختمان

· سند بلاست نمای ساختمان

· پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شرکت الو ارتفاع در تهران، میدان ولیعصر بلوار کشاورز، روبروی هتل اسپیناس کوچه شهید شوریده قرار دارد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 02188998339 و 02188998340 با این مجموعه در ارتباط باشید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس