کد خبر 1036842
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
نخستین مورد ابتلای به کرونا در انگلیس تائید شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه دانشجویان مقیم چین۲هفته قرنطینه می شوند گفت: یکی از نگرانی‌ها آموزش همگانی و اقدامات کنترلی مخصوصا برای اجتماع شهرآورد است.

به گزارش مشرق، محمد تقی زاده عصر جمعه در حاشیه جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی و پاسخ به بحران استان تهران که در خصوص ضرورت اقدامات و قرنطینه مسافران چین به تهران و ایجاد قرارگاه زیست پدافند غیرعامل برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمهیدات ویژه جهت بازگشت دانشجویان ایرانی مقیم چین برای جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا اندیشیده شده است، اظهار داشت: اقدامات ویژه برای این افراد به محض ورود در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار و تحولات مرتبط با شیوع ویروس کرونا

ربیعی: مردم به شایعات درباره کرونا توجه نکنند

آماده باش کامل؛ دستور جهانگیری درباره کرونا

تقی زاده از قرنطینه ۲ هفته‌ای دانشجویان مقیم چین وارد شده به ایران خبر داد و گفت: شهرداری برای جابه جایی این افراد تمهیداتی را پیش بینی کرده است و برای پیشگیری و اگاهی مردم نیز بیلبوردهایی توسط وزارت بهداشت تدارک دیده شده است و در صورت شیوع بیماری در استان تهران فضاها و مکان‌های قرنطینه توسط مدیریت بحران استان هماهنگ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: یکی از نگرانی‌ها آموزش همگانی برای اجتماعات با نفرات بالا است مخصوصاً برای شهرآورد ۱۷ بهمن که باید اقدامات کنترلی در این زمینه صورت بگیرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس