کد خبر 1036396
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
چرایی عملیات مهم انصارالله در عمق خاک عربستان و پیام‌های آن

سخنگوی جنبش انصارالله تاکید کرد : عملیات علیه عمق خاک عربستان در پاسخ به قلدرمآبی و زورگویی کشورهای متجاوز و تلاش آنها برای باقی نگه داشتن یمن زیر فشار محاصره و جنگ صورت گرفت.

به گزارش مشرق، جنبش انصارالله تاکید کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مواضع حساس در عمق خاک عربستان از جمله شرکت آرامکو را هدف قرار دادند. نیروهای یمنی همچنین مناطقی در استان‌های مارب، الجوف و نهم را آزاد کردند.

بیشتر بخوانید

یحیی‌سریع: آرامکو، فرودگاه ابها و خمیس مشیط هدف قرار گرفتند

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله تاکید کرد عملیات «البنیان المرصوص» در پی تجاوز دشمن به جبهه نِهِم صورت گرفت. عبدالسلام خاطر نشان کرد این عملیات در پاسخ به ادامه تجاوزات دشمن و محاصره یمن به ویژه پس از آن صورت گرفت که مزدوران اشغالگران اقدام به تجاوزات گسترده در جبهه نهم زده و بر برخی مواضع سیطره یافتند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مجبور شدند عملیات کوبنده و قاطعی را انجام دهند.

بر  اساس گزارش پایگاه العهد،عبدالسلام افزود این عملیات مبارک در پاسخ به قلدرمآبی و زورگویی کشورهای متجاوز و تلاش آنها برای باقی نگه داشتن یمن زیر فشار محاصره و جنگ صورت گرفت، دشمنان گمان می‌کردند که مردم یمن دیگر هیچ گزینه‌ای ندارند.

وی خاطر نشان کرد : بخش نهم آزاد شده و مناطق دیگری در استان‌های الجوف و مارب در کنار بخش وسیعی از خاک وطن ما، یمن از لوث اشغالگران و مزدورانشان پاکسازی شده و به لطف خداوند، نقشه‌ها و ترفندهای متجاوزان و مزدورانشان و حساب باز کردن آنها بر ایجاد شکافی که امنیت صنعاء-پایتخت- را تهدید کند، شکست خورد.

سخنگوی انصارالله تصریح کرد : پیام ملت ما از انجام عملیات گسترده «البنیان المرصوص» این است که راز قدرت این مردم در وحدت کلمه، مخالفت با مزدوری و دنباله‌روی و مقابله با طرح‌های توسعه‌طلبانه و استعمار و استکبار است و اینکه تنها با یاری گرفتن از خداوند و توکل بر او، پیروزی امکان دارد.

عبدالسلام افزود پس از آزادسازی بخش‌های وسیعی از خاک وطن، زمان آن رسیده است تا کسانی که بر محاسبات غلط خود حساب باز می‌کنند، از وارد کردن افراد بیگناه به نبردهای بیهوده دست بردارند.

وی گفت : مزدوران دشمن باید بدانند که سرنوشت آنها شکست است و مصلحت و منفعت واقعی یمن، طرح استقلال است نه تبعیت و مزدوری برای بیگانگان.

عبدالسلام خاطر نشان کرد : برخی رهبران سیاسی طرفدار دشمنان متجاوز می‌توانند همچنان ابزار ناچیزی در دست طمع ورزان به ثروت‌های کشور قرار داشته باشند و این به خودشان مربوط است، ولی آنها هرگز نخواهند توانست یمن را به ابزاری مزدور و دنباله‌رو اشغالگران و مستعمران تبدیل کنند.

سخنگوی جنبش انصارالله خاطر نشان کرد : دستاوردهای میدانی که از زبان سخنگوی نیروهای مسلح اعلام شد و غنایم فراوانی که نیروهای مسلح به دست آوردند و مدت زمانی کوتاه پاسخ به کشورهای متجاوز با هدف قرار گرفتن فرودگاه‌ها و اماکن حساس آنها، به لطف خدا بر سطح حرفه‌ای و کیفی و منحصر به فرد موسسه نظامی تاکید می‌کند که باعث افتخار ملت یمن است.

عبدالسلام تصریح کرد : مخالفت کشورهای متجاوز با توقف جنگ و پایان دادن به محاصره و عدم همراهی با ابتکار ریاست یمن بیانگر نگرش جنگ طلبانه آنهاست و این توهم اشتباه آنها را نشان می‌دهد که ادعا می‌کنند می‌توانند به جنگ و محاصره ادامه دهند بدون اینکه تبعات آن را برعهده بگیرند.

سخنگوی رسمی انصارالله تصریح کرد : توقف تجاوزگری و پایان دادن به محاصره و رفتن به سمت راه حل سیاسی فراگیر و عادلانه، خواسته همه عقلاء و افراد منصف و گزینه عادلانه و درست است،‌ولی، رویارویو دفاع از حاکمیت و کرامت با عملیات دردناک علیه متجاوزان پاسخی به ادامه تجاوز و محاصره خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    33 5
    امیدوارم خسارت جدی به آرامکو خورده باشد
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
      7 16
      همش الکیه
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    30 5
    ایول دمشون گرم.خدایاورشون
  • حسین IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    33 5
    ای خدا تو شاهد باش که ما آرزوی جهاد در کنار رزمندگان یمنی رو داریم ولی کسی پیدا نمیشه مارو اعزام کنه تا دمار از روزگار این خائنین به اسلام و مسلمین،در بیاریم:-)
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
      2 9
      خدا تو را شفای به موقع بدهد انشاالله
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    22 5
    ماشاءالله. ایول
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
      1 9
      خدا تو را هم شفای عالیه تعجیل بفرماید
  • رحمن IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    11 9
    نامزدها حالا بگوئید کار ایران بوده شما کوچکتر از آنید که ایران شما را منفجر کند همین یمن بظاهر ضعیف ولی خیلی قوی برای نابودی عربستان کافی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس