کد خبر 1036359
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
حماس

حماس همدستی و مشارکت برخی از کشورهای عربی در معامله قرن را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن در خواست از تشکیلات خودگردان برای توقف همکاری با رژیم صهیونیتسی، اقدام برخی از کشورهای عربی همراهی با آمریکا در معامله قرن را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

حزب‌الله عراق: مردم فلسطین مقاومت مسلحانه کنند

واکنش توئیتری ظریف به معامله قرن

بحرین شرافتش را با آمریکا معامله کرد

دیرو سه‌شنبه در جریان رونمایی معامله قرن آمریکا در کاخ ریاست جمهوری این کشور، سفرای کشورهای بحرین، امارات و عمان در این مراسم حضور داشتند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونییستی که خود نیز در این مراسم حضور داشت بعد از سخنان دونالد ترامپ، شخصاً از سفرای سه کشور عربی مذکور تقدیر و تشکر کرد.

حماس: برای مقابله با معامله قرن، آماده‌ایم

جنبش حماس در بیانیه امروز خود اعلام کرد که کاملاً و قاطعانه معامله قرن آمریکا را که معامله ننگ است، مردود می‌داند و از آمادگی و بسیج کامل خود برای مقابله با آن خبر داد.

این جنبش ایالات متحده آمریکا و رئیس جمهور آن را شریک جرم صهیونیست‌ها در گذشته و آینده خواند و گفت که معامله قرن واشنگتن، یکی دیگر از توطئه‌های آمریکا علیه آرمان فلسطین است.

جنبش حماس از مردم فلسطین خواست در هر جایی که هستند به مقابله با این خطر به پا خیزند. حماس همچنین از تشکیلات خودگردان به ریاست محمود عباس خواست از همه طرح‌های سیاسی به رهبری و نظارت آمریکا سریعاً خارج شود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین خواستار برگزاری نشست ملی بین رهبران فلسطین شد؛ نشستی که خروجی آن گام‌های عملی برای مقابله با معامله ننگین باشد. این جنبش همچنین از کشورهای عربی و اسلامی آزاده خواست که این اقدام آمریکا را محکوم کرده و مانع از تحقق آن شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس