انصاری فرد السیلیه شهرخودرو

تیم‌های السیلیه و شهر خودرو در ۹۰ دقیقه به تساوی دست پیدا کردند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال السیلیه قطر و شهر خودروی ایران در چارچوب مرحله سوم پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا  از ساعت 18:40 امشب (سه‌شنبه - به وقت ایران) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل به مصاف هم رفتند که این دیدار  در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

ترکیب السیلیه: ابوبکر خلیفه، احمد البخیت، مصطفی محمد، ماجد صدیق، مبارک بوصافا، کریم انصاری‌فرد، کارا امبوجی، ماهر یوسف، عادل الاحمد، محمد مدثر، نادر بلحاج.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (74 روح الله سیف اللهی)، میلاد سرلک، حسن جعفری، محمدرضا خلعتبری، سعید صادقی و محمد فرامرزی.

نیمه اول

دقیقه 18: کریم انصاری‌فرد درون محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد، اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. مبارک بوصافا به این تصمیم داور اعتراض کرد و با یک کارت زرد مواجه شد.

دقیقه 32: نادر بلحاج با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه شهر خودرو را تهدید کرد و رحمتی در دو مرحله موفق به مهار توپ شد. در این صحنه انگشت دست رحمتی آسیب دید.

دقیقه 39: شهر خودرو می‌توانست به گل برسد، اما ضربه مرادمند درون محوطه جریمه السیلیه با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد.

بیشتر بخوانید:

شب رویایی استقلال در قطر/ پرش بلند آبی‌پوشان ایران از روی سنگ‌های AFC

دقیقه 40: داور این بار به نادر بلحاج از تیم السیلیه کارت زرد داد.

دقیقه 43: امین قاسمی‌نژاد با یک شوت کات‌دار زیبا می‌رفت دروازه السیلیه را باز کند که دروازه‌بان این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 45: کارا امبوجی دیگر بازیکن اخطاری تیم السیلیه در نیمه اول بازی بود.

دقیقه 2+45: محمدرضا خلعتبری ضربه کاشته پشت محوطه جریمه السیلیه را به آرامی تقدیم ابوبکر خلیفه، دروازه‌بان این تیم کرد.

نیمه دوم

دقیقه 52: ماهر با عبور از نعمتی با یک ضربه محکم از زاویه بسته می‌رفت تا زننده اولین گل بازی باشد، اما رحمتی با یک عکس‌العمل به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 58: شوت سرکش و محکم انصاری‌فرد به تیرک افقی دروازه رحمتی برخورد کرد.

دقیقه 60: اکبر صادقی اولین اخطاری شهر خودرو لقب گرفت.

دقیقه 65: ضربه کرنر قاسمی نژاد در آستانه ورود به دروازه السیلیه توسط خلیفه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 2+90: فرشاد فرجی از داور بازی اخطار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس