کد خبر 1035967
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
محمد بنا

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تدفین شهید در خانه کشتی کار ارزشمندی بود و زبان در مقابل بزرگی این عزیزان قاصر است.

به گزارش مشرق، غلامرضا محمدی در حاشیه تدفین یک شهید گمنام در خانه کشتی اظهار داشت: کار خوب، خوب است. کار ارزشمندی انجام می‌شود و ما هم به نوبه خودمان به عنوان عضو کوچی از جامعه ورزش و کشتی افتخار می‌کنیم که حضور داریم. پهلوانان واقعی همین شهیدان بودند. پهلوانی را به معنای واقعی نشان دادند و جانشان را برای حفظ وطن کف دست‌شان گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در فدراسیون کشتی+عکس و فیلم

وی ادامه داد: زبان در مورد این عزیزان قاصر است. فارغ از هر بحث سیاسی، جناحی و رنگی این کار ارزشمندی بود و باید از آنها قدردانی کنیم. 

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد در مورد شرایط تیم ملی گفت: اردو هستیم و بعد از جام تختی به ایتالیا رفتیم. اولین مسابقه رسمی‌مان قهرمانی آسیا است و بعد از آن برای مسابقات انتخابی المپیک که فروردین ماه برگزار می‌شود، آماده می‌شویم. امیدوارم بتوانیم حداکثر سهمیه را کسب کنیم، هرچند کار سختی است. ابتدا سهمیه و بعد از آن برای المپیک تلاش خواهیم کرد.

محمدی در مورد وضعیت حسن یزدانی گفت: او از اواخر بهمن می‌رسد و نگرانی در مورد وی نداریم. خیال همه راحت باشد، او  پرقدرت تر از گذشته باز خواهد گشت.

وی در مورد انتخاب مربی ایرانی برای سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من کاملا موافق این موضوع هستم. مربیان ایرانی همیشه ثابت کردند که مرد روزهای سخت هستند. همین علی پروین که امروز به مراسم آمده، یادم نمی‌رود که در المپیک 1990 پکن چه غوغایی تیم‌ملی با او که مربی ایرانی بود، انجام داد. امیدوارم هرکسی انتخاب می‌شود، فوتبال مان را به روزهای خوبش باز گرداند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس