کد خبر 1035495
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
نسکافه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه در محور مواصلاتی "قم-تهران" خبر داد.

به گزارش مشرق، میکائیل قهرمان‌پور اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم، حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی قم-تهران یک دستگاه پژو مسروقه را شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در ادامه با بررسی صورت گرفته مشخص شد پژو دارای سابقه سرقت از شهرستان ملارد بوده و راننده و ۲ نفر سرنشین خودرو دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری قاچاقچی معروف هروئین

اشتری: می‌توانیم تمام معتادان متجاهر را ۴۸ ساعته جمع کنیم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: متهمان در مواجهه با مأموران اذعان داشتند با دادن نسکافه آلوده به مواد بیهوشی به مالک پژو، خودرو را سرقت و پس از خرید اموال ممنوعه از یک شهرستان مرزی، قصد توزیع آن در شهرهای تهران، کرج، قم و کاشان را داشتند که دستگیر شدند.

قهرمان‌پور گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام خسته نباشيد؟ چرا به خودتون زحمت ميدين خيلي از اينا كار ندارن اشتقال ايجاد كنيد بعدا هر كي دزدي كرد واقعا عمل كنين نه اينكه امروز به زندان فرداش آزاد باشه بخدا بعضي كارهايمان ضعيفه الان سه ماه پولمو از اينترنت دزديدن شناسائي هم شدن ولی چه شد
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    0 0
    ببخشید ابن که فرمودید جوانا کار ندارن وبیکارن درسته الان جوون داریم توشهرودیارمون مدرک فوق لیسانسه برق ولی مسافر کشی میکنه از راه حلال-دولت باید به فکر جواتا باشه که طرف مدرکش گرفت بدون براش کار هست-ولی قانون هم باید بیش تر سخت بگیره وبرخورد جدی بااینها بشه که درس عبرتی بشه برای بقیه-ولی این که کسی بخاطرپول بخواد دزدی وجون کسی به خطر بندازه مال ادم های بیماروروانی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس