کد خبر 1035467
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
سخنرانی رئیس‌جمهور در غیبت رسانه‌های منتقد/ انتقاد دولت از رسانه ملی برای تکرار رفتار دولت !

همایش سراسری استانداران و فرمانداران با حضور رئیس جمهور صبح امروز درحالی کار خود را آغاز کرد که در اتفاقی عجیب تنها از دو رسانه دولتی ایسنا و ایرنا برای پوشش خبری این رویداد دعوت شده بود.

به گزارش مشرق، همایش سراسری استانداران و فرمانداران با حضور حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در تالار وزارت کشور  بدون حضور رسانه‌های عمومی و غیردولتی کشور آغاز شد.

این درحالی است که برای پوشش این مراسم تنها به دعوت از خبرنگاران دو رسانه وابسته به دولت یعنی ایسنا و ایرنا اکتفا شده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ روحانی: نباید با صندوق رای قهر کرد

حذف رسانه‌های عمومی از برنامه‌های رئیس دولت دوازدهم مسبوق به سابقه است و چند سالی است که این روند ادامه دارد. 

با این حال تنها دقایقی پس از آغاز سخنرانی رئیس جمهور بدون حضور رسانه‌های منتقد، علیرضا معزی معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور در توئیتی  نوشت:

«هم اکنون رییس جمهور در حال سخنرانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور در وزارت کشور است و صداوسیما از پخش زنده امنتاع می‌کند تماس با مدیران صداو سیما بی جواباست و کسی پاسخگو نیست».

 چندی پیش به نقل از یک منبع آگاه خبر داده شده بود که روحانی از علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما خواسته است از این پس صرفا بسته های خبری تهیه شده در نهاد ریاست جمهوری عینا، بدون هرگونه دخل و تصرف و دقیقا آنگونه که در معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور تهیه می شود،  از صدا وسیما پخش شود.

رییس سازمان صدا وسیما نیز در جواب با تاکید بر اینکه این سازمان تاکنون کمال همکاری را با دولت داشته و این امر برای همه مخاطبان مشهود است، با این درخواست مخالفت کرده و پاسخ داده است که چنین درخواستی در دوره هیچ یک از روسای جمهوری پیشین سابقه ندارد و با هویت رسانه و آرامش جامعه در شرایط فعلی نیز ناسازگار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    رئیس جمهوریکه دستور قطع بودجه صدا وسیمارو صادر میکنه. بهیچوجه نباید صحبتهاش حتی بصورت اخبار ونقل قول هم نقل شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس