کد خبر 1035457
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
دلفین

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: مشکل مادرزادی دلیل مرگ دلفین ۴۰۰ میلیون دلاری در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد بوده است.

به گزارش مشرق، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره آخرین جزئیات بررسی مجموعه دلفیناریوم در برج میلاد اظهار داشت: براساس کالبدشکافی که از دلفین تلف شده این مجموعه انجام گرفته علت مرگ ایست قلبی اعلام شده که دلیل آن نارسایی قلبی مادرزادی بوده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط حیوانات در دلفیناریوم‌ها بدتر از سیرک‌های حیوانی

زمان دقیق مرگ «آلفا» در برج میلاد اعلام شد

وی با اشاره به اینکه دلفین دیگر این مجموعه مشکلی ندارد و گزارشی هم در این راستا منتشر نشده است، گفت: اساساً حیوانات باید در محیط طبیعی خود باشند و من مخالفم که آن‌ها را از طبیعت اصلی‌شان جدا کنیم. قفس، سیرک، باغ‌وحش و استخر همه باعث محدودیت‌هایی برای حیوانات می‌شود و مخالفم که سیرک یا استخر برای دلفین‌ها راه‌اندازی شود.

نوری ادامه داد: مجموعه دلفیناریوم بر اساس مجوزی که از سازمان محیط زیست داشته فعالیت خود را آغاز کرده و ادامه فعالیت این مجموعه نیز بستگی به این سازمان دارد. آن‌ها نظارت مستمر بر این مجموعه را خواهند داشت و دامپزشک هم در دلفیناریوم مستقر است و شرایط دلفین و شیردریایی را کنترل می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا دلفین جدید برای این مجموعه خریداری می‌شود یا خیر، گفت: به ما اعلام کرده‌اند که ادامه فعالیت با دلفین دیگر و شیردریایی است و بر اساس اعلام مسؤولان دلفیناریوم قیمت هر دلفین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار است که هزینه بالایی بوده و خبری از خرید دلفین جدید ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    12 0
    بنظر اشتباهی در اعلام قیمت دلفین اتفاق افتاده است . اگر فرض کنیم قیمت دولفین 300 میلیون دلار باشد با فرض قیمت هر دلار 12 هزار تومان ، قیمت دولفین می شود 3600 میلیارد تومان ، اگر فرض کنیم این پول در بانک قرار داشته باشد با فرض سود 20 درصد سالیانه می شود 720 میلیارد تومان که می شود تقریبا روزی 2 میلیارد تومان . این دولفین مگر چقدر درآمد داشت . مگر قیمت ایرباس 380 چقدر است؟ یعنی یک دولفین از ایرباس هم گرانتر است ؟
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    6 0
    400 میلیون دلار برای دلفین خاک تو سرشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس