کد خبر 1035421
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
آتش سوزی

پیرمردی که در یک مغازه کلنگی قدیمی به تنهایی زندگی می‌کرد بر اثر آتش‌سوزی به طرز دلخراشی جان سپرد.

به گزارش مشرق، این حادثه تلخ دقایق اولیه بامداد روز گذشته در حالی به نیروهای آتش نشانی مشهدگزارش شد که دود غلیظی هسته مرکزی شهر را فراگرفت. به دنبال اعلام حادثه آتش سوزی، بلافاصله نیروهای امدادی و اطفای حریق به محل حادثه در خیابان آیت ا... بهجت عزیمت کردند و به خاموش کردن شعله‌های آتش پرداختند. وقتی زبانه‌های آتش فروکش کرد ناگهان آتش نشانان باجسد سوخته پیرمردی در میان شعله‌ها روبه رو شدند و بی درنگ ماجرا را به نیروهای انتظامی و قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تازه از خروج هواپیما از باند فرودگاه ماهشهر +عکس و فیلم

دقایقی بعد ماموران کلانتری در محل حضور یافتند و به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی‌های انتظامی نشان می‌داد که پیرمرد مذکور به تنهایی آن جا زندگی می‌کرد و با توجه به ضایعات موجود در محل، احتمالا به جمع آوری ضایعات می‌پرداخت. این گزارش حاکی است، به دستور قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) جسد پیرمرد برای تعیین علت دقیق مرگ در حالی به پزشکی قانونی انتقال یافت که تحقیقات مقدماتی از وجود اجاق تک شعله در محل حکایت دارد و احتمالا کانون آتش سوزی نیز همین نقطه بود.


روابط عمومی آتش نشانی مشهد نیز طی گزارشی و با تاکید بر این که علت دقیق وقوع حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، اعلام کرد: در پی وقوع این حادثه تلخ، بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه‌های ۴۴ و یک، به محل حادثه اعزام شدند و از سرایت آتش به دیگر اماکن مسکونی جلوگیری کردند.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس