دختر پیرزن نما

پزشکان چینی با انجام عمل جراحی صورت دختر ۱۵ ساله‌ای را که شبیه به یک زن سالخورده به نظر می‌رسید، صورت او را به شکل طبیعی خود بازگرداندند.

به گزارش مشرق، یک دختر ۱۵ ساله چینی که به علت ابتلا به عارضه‌ای نادر شبیه به زن سالخورده به نظر می‌رسید با انجام جراحی زیبایی توانست صورت مورد دلخواهش را به دست آورد. " ژیائو فنگ"، که به خاطر صورت چروکیده‌اش در محل زندگی و مدرسه مورد تمسخر قرار می‌گرفت پس از یک عمل جراحی زیبایی طولانی، به آرزوی خود دست یافت.

بنا به گفته جراحان عمل جراحی این دختر حدود ۷ ساعت و نیم به طول انجامید. هزینه جراحی زیبایی این دختر توسط افراد خیِر تامین شد. جراحی زیبایی این دختر پس از جمع آوری مبلغی در حدود ۲۰۰۰۰ یورو و در تاریخ ۲۹ دسامبر و توسط ۱۰ جراح، ۳ دستیار و ۵ پرستار انجام شد. در این جراحی بینی، ابرو و زبان این دختر نیز مورد عمل قرار گرفت.  

بنا به گفته جراحان بیمارستان جراحی زیبایی شِنیانگ سانلاین چین ابتلا این دختر به یک عارضه ژنتیکی نادر که از هر ۸ میلیون نوزاد در یک نوزاد رخ می‌دهد موجب شده بود تا او شبیه به یک زن سالخورده به نظر برسد. بنا به گفته سخنگوی این بیمارستان، تنها صورت فنگ تحت تاثیر این عارضه قرار گرفت و اندام‌های داخلی این دختر با سن او مطابقت داشت.

بنا به گزارش رسانه‌های چین مادر فنگ نیز به همین عارضه دچار شده بود. در تصاویری که منتشر شده است فنگ را با قیافه‌ای جدید در کنفرانس مطبوعاتی به همراه پدر و مادرش و رئیس بیمارستان نشان می‌دهد. در این ویدئو پدر و مادر فنگ در حالی که با دیدن او اشک از چشمانشان جاری شده دیده می‌شوند. " وانگ هونگده"، مادر فنگ پس از عمل جراحی موفقیت آمیز دخترش به خبرنگاران گفت: «امروز شادترین روز زندگی دخترم است.»

گفتنی است؛ بنا به اعلام دکتر " شی لینگژی"، رئیس این بیمارستان، در پایان جراحی او و همکارانش تصمیم گرفتند که با لغو دریافت هزینه‌های بیمارستان این دختر که حدود ۵۰۰۰۰۰ یوان (۵۶۰۰۰ دلار) بود تمام مبلغ جمع شده توسط افراد خیِر را به این دختر برای تامین مخارج درمان تکمیلی و تحصیلی برگردانند.

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    3 25
    مسلمانی یعنی این ومهارت در کار یعنی این کمیته امداد یعنی این وبخشش مال یعنی این خبر از چین دکتر هم دکتر ای چین
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      22 2
      حالا یکهو اسم اینکار شد مسلمانی؟ به جایش سگ و خفاش را زنده زنده در آتش می سوزانند و می خورند
  • ميترا IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    18 1
    ميووردنش ايران همچين جراحا ميكوبيدن از اول ميساختنش كه مادر فنگ هم نشناستش
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    23 0
    این بنده خدا دیگه واقعا به نظرم حق داشته عمل زیبایی کنه
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 2
    بادغل بازیهای چینیها معلومه تبلیغی بیش نیست.اونطرف از این ادعاها زیاده حالایه پیرزن بره برای عمل می گن چون ۱۵ساله نیستی نتیجه این شد.جراحی لاله ولادن هم همه جا گفتن نمی شه ولی دکترهای مالزی قمپز درکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس